سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

پیشرفت 70 درصدی آب رسانی به روستاهای بدون آب منطقه بورالان ماکو

اجرای طرح آبرسانی به 16 روستای بدون آب شرب منطقه بورالان ماکو 70 درصد پیشرفت دارد .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ حسن زاده رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی ماکو گفت :اجرای این طرح از سال 89 با اعتبار مصوب 70 میلیارد ریال شروع شده و هم اینک با 70 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست .

حسن زاده گفت : پروژه 16 روستایی بورالان از پروژه های مصوب شهرستان ماکو است و مقرر شده برای این پروژه نزدیک به 92 کیلومتر لوله گذاری شود .

وی افزود : در حال حاضر در قالب اجرای این طرح آبرسانی برای 5 روستای منطقه آب رسانی شده و اهالی این روستاها از آب سالم و بهداشتی بهره مند هستند .

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی ماکو گفت : در اجرای این طرح برای رساندن آب به روستاها 18 لیتر در ثانیه از آب چشمه ثریا برداشت خواهد شدگه. در قالب این پروژه مقر شده است 950 متر مکعب مخزن روستاها کار گذاشته شود .

وی در پایان افزود: با اتمام طرحهای آبرسانی به روستاهای بدون آب بورالان ماکو 485 خانوار روستایی از مزایای آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند خواهند شد منطقه بورالان منطقه مرزی ایران و ترکیه است .

انتهای پیام/ب

برچسب ها: ماکو ، آب ، منطقه ، آبرسانی ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۳۲ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
زحمت کشیدین به 16 روستا اب دادین ولی اب 17 روستا هم قطع کردین دست مریزاد خسته نباشین واقعا این دهمین روزست که با مشکل بی آبی دست و پنجه نرم میکنیم