سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

اولین امام جمعه شهر سودجان منصوب شد

حجت الاسلام مصطفی محمدزاده به عنوان اولین امام جمعه شهر سودجان در استان چهارمحال و بختیاری منصوب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام سید رضا تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در حکمی حجت الاسلام مصطفی محمدزاده را به عنوان اولین امام جمعه شهر سودجان در استان چهارمحال و بختیاری منصوب کرد.

در حکم انتصاب امام جمعه شهر سودجان آمده است:

«بنا به درخواست اهالی شهر سودجان و تأیید حضرات آقایان علمای اعلام (ایدهم الله تعالی)، جنابعالی از طرف مقام معظم ولی فقیه حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) به سمت امام جمعه آن شهر به مدت سه سال منصوب می شوید.

ان شاء الله تعالی ضمن برگزاری این فریضه بزرگ الهی، مردم را نسبت به وظایف خطیر و حساسی که در رابطه با اسلام عزیز و انقلاب خونبار ملت شریف ایران دارند آشنا ساخته، به وحدت و همبستگی دعوت کنید و از تفرقه و اختلاف برحذر دارید.

امید است روحانیون معظم، اهالی محترم بخصوص ارگان ها و نهادهای انقلابی فرصت را مغتنم دانسته، همکاری لازم را در انجام هر چه با شکوهتر نماز جمعه در محل با جنابعالی داشته باشند.» 

آیین معارفه اولین امام جمعه شهر سودجان، ساعت 17 امروز پنج شنبه 26 فروردین 95 با حضور حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد برگزار می شود.

شهر سودجان از توابع بخش لاران شهرستان شهرکرد در چهارمحال و بختیاری است که در فاصله ۶۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان و در حاشیه رودخانه زاینده رود قرار دارد و با ۲ هزار و ۳۲۱ متر ارتفاع از سطح دریا، از جمله مناطق مرتفع و سردسیر در شمال استان محسوب می شود.

انتهای پیام/ ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.