سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

عمده برنامه های شهرستان آبادان

احیای واحدهای خدماتی و صنعتی، آبزی پروری، کشت گلخانه ای و بافت های فرسوده از عمده ترین برنامه ها و اقدامات در سطح استان به شمار می رود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فرماندارویژه آبادان گفت: واحدهای تولیدی اعم از خدماتی و صنعتی غیر فعال، نیمه فعال و حتی واحدهای فعالی که به دلیل وجود برخی مشکلات احتمال تبدیل شدن به نیمه فعال و یا غیر فعال را داند، شناسایی شدند.

شهبازی از آبزی پروری به عنوان یکی دیگر از محورهای یاد شده نام برد و افزود:استان خوزستان نقش به سزای را در زمینه آبزی پروری در کشور دارا است.

وی از پرداختن و توجه خاص به موضوع کشت گلخانه ای به عنوان یکی دیگر از برنامه های اصلی کار در استان خوزستان نام برد و گفت: موضوع ترمیم و بهسازی بافتهای فرسوده به عنوان یک معضل اجتماعی که آرامش و آسایش فکری و روانی مردم را سلب کرده در دستور کار فرمانداران شهرستانهای مختلف استان خوزستان قرار گرفت.

فرماندار آبادان با اشاره به شناسایی ظرفیتهای مختلف شهرستان آبادان افزود: تجارت و بازرگانی، صید و صیادی، صنایع و بنگاه های زودبازده و کشاورزی چهار محور اصلی برنامه های شهرستان آبادان را در کنار سایر خدمات قابل ارائه در سال جاری را تشکیل می دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها: آبادان ، برنامه ، اشتغال ، کشت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.