سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

بهره برداری استخر دانشگاه پردیس فارابی قم

عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: امروز طی مراسمی با حضور وزیر ورزش و جوانان، مجموعه استخر خلیج فارس دانشگاه پردیس فارابی قم افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ گودرزی وزیر ورزش و جوانان، به دنبال سفر خود به استان قم ، طی مراسمی از مجموعه استخر خلیج فارس دانشگاه پردیس فارابی قم بهره‌برداری کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم اظهار داشت: استخر خلیج فارس دانشگاه پردیس فارابی قم بالغ بر دو هزارمترمربع وسعت دارد و اعتبار این پروژه عظیم و مجهز ورزشی از محل بودجه اختصاصی خود این دانشگاه تامین شده است
عابدی در خصوص مبلغ هزینه ساخت و احداث این پروژه عنوان کرد: برای بهره‌برد اری، ساخت و تجهیز از این پروژه ورزشی مبلغ چهار میلیارد تومان هزینه شده است.
وی در ادامه تصریح کرد: مجموعه استخر خلیج فارس دانشگاه پردیس فارابی قم در محل این دانشگاه یعنی جاده قدیم قم به تهران واقع شده است و دارای استخر، سونای خشک ، بخار، اتاق ماساژ،‌جکوزی ، طونل بخار و سالن بدن سازی است.

 وی یادآور شد: این پروژه از جمله طرح‌هایی بود که کلنگ احداث آن از مهر ماه سال 1393 به زمین خورده بود که خوشبختانه در حال حاضر که در روزهای منتهی به فروردین ماه سال 1395 می باشیم شاهد و ناظر بهره‌برداری از آن می باشیم.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.