به گزارش گروه بینالملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیزنس اینسایدر در مطلبی به نقل از موسسه رتبهسنجی «کوهن اند ولف» به معرفی معتبرترین برندهای سال پرداخت. این موسسه با بررسی نظر شرکتکنندگان و پاسخهای بیش از 12 هزار مصرفکننده در 14 بازار بینالمللی، 20 برند معتبر جهان را در سال 2016 را از میان 1600 برند اعلام کرد. شرکتکنندگان باید در انتخابهای خود به سه خصوصیت اعتماد، احترام و واقعیت برندها توجه میکردند.
بر اساس این رتبهسنجی شرکت سرگرمی والت دیزنی با بیشترین امتیاز در جایگاه نخست معتبرترین برند جهان قرار گرفت. به عقیده شرکتکنندگان والت دیزی در ارائه آثار خود به مشتریان بیشترین صداقت و احترام را در نظر گرفته است و همین روند موجب استقبال مصرفکنندگان از آثار این شرکت شده است.
در این رتبهسنجی به میران اعتماد مردم در مناطق مختلف جغرافیایی نیز توجه شده است. به گونهای که مردم اروپا بیشترین بدبینی را تبلیغات برندها دارند و مردم آسیای شرقی بیشترین اعتماد را به برندهای تجاری دارند.
در فهرست زیر میزان اعتبار برندها بر اساس سطح اعتماد شرکتکنندگان اعلام شده است.
دیزنی
امتیاز اعتبار: 96.62
بی ام دبلیو
امتیاز اعتبار: 94.41
مایکروسافت
امتیاز اعتبار: 94.12
آمازون
امتیاز اعتبار:94.04
اپل
امتیاز اعتبار:93.71
اینتل
امتیاز اعتبار: 90.01
آئودی
امتیاز اعتبار: 89.52
سامسونگ
امتیاز اعتبار:89.52
آدیداس
امتیاز اعتبار: 89.13
لگو
امتیاز اعتبار: 88.19
ویزا
امتیاز اعتبار: 87.25
رولز رویس
امتیاز اعتبار: 86.49
فورد
امتیاز اعتبار:86.46
سونی
امتیاز اعتبار: 86.20
گوگل
امتیاز اعتبار: 85.81
مرسدس بنز
امتیاز اعتبار: 85.43
رولکس
امتیاز اعتبار: 84.79
مسترکارت
امتیاز اعتبار:84.78
کوکاکولا
امتیاز اعتبار: 84.40
پی پل
امتیاز اعتبار: 83.62