سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای احترام به رئیس فدراسیون بسکتبال

نفت آبادان از کناره‌گیری منصرف شد/ دیدار‌های فینال در آبادان برگزار می‌شود

رئیس هیأت بسکتبال آبادان از بازگشت تیم پالایش نفت این شهر به فینال سوپرلیگ بسکتبال خبر داد.

محسن داوری به خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گفت:‌ از صبح امروز در تلاش بودم مسئولان تیم بسکتبال نفت آبادان را برای برگزاری دیدارهای فینال بسکتبال متقاعد کنم. به همین دلیل بعدازظهر امروز جلسه‌ای با هیأت مدیره نفت داشتم. پس از بحث و بررسی اتفاقات دیدارهای فینال که دو روز گذشته در ماهشهر برگزار شد، خوشبختانه به این نتیجه رسیدیم که از کناره‌گیری منصرف شویم و فینال سوپرلیگ بسکتبال را ادامه دهیم.

سرپرست تیم بسکتبال نفت آبادان در پاسخ به این پرسش که به چه دلیل از کناره‌گیری منصرف شدید؟ توضیح داد: پالایش نفت آبادان در پنج لیگ بسکتبال نماینده دارد. ما بخشی از خانواده بسکتبال ایران به حساب می‌آییم. از این مهم‌تر می‌دانیم جناب آقای مشحون به یقین جلساتی با دست‌اندرکاران برگزاری رقابت‌های بسکتبال داشته‌اند و نکاتی را به آنان گوشزد کرده‌اند.

وی با تاکید براینکه خودمان را جدا از فدارسیون نمی‌دانیم، اضافه کرد: برای رئیس فدراسیون بسکتبال احترام زیادی قائلیم و به پاس زحمات فراوانی که شخص اول بسکتبال ایران برای این ورزش در کشورمان کشیده است، پالایش نفت آبادان به سوپرلیگ باز می‌گردد. 

داوری درباره اتفاقاتی که منجر به تصمیم نفتی‌ها مبنی بر کناره‌گیری از سوپرلیگ بسکتبال شد، اظهار کرد: پس از بازی دیروز، حسن مختاری، مدیرعامل باشگاه پالایش نفت پیش عباس مقدس‌زاده می‌رود و از داوری گلایه می‌کند. مسئول کمیته برگزاری مسابقات سوپرلیگ اما مدعی می‌شود قضاوت بازی دیروز مشکلی نداشته است. مدیرعامل نفت هم تاکید می‌کند، فیلم نخستین بازی فینال را دیده است اما مقدس‌زاده تاکید می‌کند داوری آن مسابقه هم مشکلی نداشته است! به همین دلیل مختاری چنین تصمیمی می‌گیرد. به هرحال همه چیز گذشت. ما پنجشنبه و جمعه میزبان پتروشیمی بندرامام خواهیم و بود هر اتفاقی بیفتد بازی می‌کنیم. 

انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.