سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی فیلم کوتاه سه دقیقه با ورزش

مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی فیلم کوتاه سه دقیقه با ورزش تمدیدشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد و دبیر جشنواره ملی فیلم کوتاه سه دقیقه با ورزش گفت: با توجه به اینکه ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره همچنان ادامه دارد و تهیه کنندگان و هنرمندان درخواست های مکرر برای تمدید مهلت ارسال آثار داشته اند و همچنین تداخل جشنواره سه دقیقه با ورزش با چندین جشنواره ملی دیگر در سطح کشور ، تصمیم برآن شد تا تاریخ مهلت ارسال آثار به جشنواره تا 15 مرداد ماه سالجاری تمدید شود.

شریعتی افزود: در جریان سفر وزیر ورزش و جوانان و نشستی که با دکتر احمدی معاون فرهنگی ، آموزشی و پژوهش وزارت ورزش و جوانان داشتیم ، این مسئله مطرح و مورد تایید معاون وزیر ورزش و جوانان نیز قرار گرفت.

وی گفت: براین اساس هنرمندان و علاقمندان تا 15 مرداد ماه فرصت دارند فیلم های کوتاه خود را به دبیرخانه جشنواره ملی فیلم کوتاه سه دقیقه با ورزش واقع در اداره کل ورزش و جوانان استان ارسال کنند.

شریعتی ادامه داد: پس از آن آثار ارسال شده به جشنواره توسط داوران منتخب مورد ارزیابی قرار گرفته و سپس فیلم های منتخب روزهای 24 و 25 شهریورماه اکران خواهد شد و همچنین مراسم پایانی و معرفی و تجلیل از برترین ها 26 شهریورماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.