سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واگذاری تسهیلات قرض الحسنه به مددجويان كميته امداد در تربت جام

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تربت جام از پرداخت بيش از یازده ميليارد و 102 ميليون ريال تسهيلات قرض الحسنه به مددجويان تحت حمایت كميته امداد این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی ؛ مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تربت جام گفت : بیش از یازده میلیارد و ۱۰۲ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان تربت جام پرداخت شده است این مبلغ در قالب وام قرض الحسنه کارگشایی و اشتغالزایی به خانواده های واجد شرایط در دوازده ماهه گذشته پرداخت شده است.

وی با اشاره به رفع مشکلات و نیازمندیهای مددجویان تحت حمایت و تلاش برای توانمندسازی آنها بیان داشت: از مهمترین اولویتهای کاری کمیته امداد است که با تلاشها و فعالیتهای گسترده و برنامه ریزی های لازم در این راستا تلاش می کنیم.

شاکری با بیان اینکه این تسهیلات به صورت قرض الحسنه و به منظور تحقق رسالت کمیته امداد در بخش توسعه و حمایت از ایجاد اشتغال به اقشار کم درآمد و افراد تحت پوشش پرداخت می شود اظهار داشت: کمیته امداد به منظور تامین مشکلات مالی، معیشتی خانواده های تحت حمایت و همچنین اقشار آسیب پذیر خدمات متفاوتی ارائه می دهد

وی بیان داشت: مشکلات مالی و معیشتی این خانواده ها پس از بررسی دقیق و کارشناسانه و انجام مراحل و فرآیند اداری و با توجه به شرایط آنها به صورت وام قرض الحسنه یا کمک نقدی بلاعوض در دستور کار قرار خواهد گرفت.

شاکری تصریح کرد : کمیته امداد در راستای حل مشکلات نیازمندان و ایتام از هیچ کوششی دریغ نکرده و خدمات خود را به صورت هدفمند ارائه می نماید و این مبالغ به صورت موردی ویژه در قالب وام و کمک نقدی بلاعوض به مددجویان و نیازمندان واجد شرایط پرداخت شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تربت جام یادآور شد : کمک های موردی ویژه در راستای حل مشکلات و نیازهای اساسی از قبیل کمک هزینه‌های ازدواج، تحصیل، فرهنگی، عمرانی و سایر موارد به مددجویان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام//

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.