سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

واگذاری امور فقر زدایی به مراکز نیکو کاری

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان گفت: امور‌ مربوط به فقر‌زدایی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد به مراکز نیکوکاری واگذار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، وحید میرزایی در سفر به کوهبنان و بازدید از مراکز نیکوکاری این شهرستان افزود: آمادگی داریم تا تمام امور‌ مربوط به فقر‌زدایی را در اختیار مراکز نیکوکاری قرار دهیم و خدمات با سرعت و دقت نظر بیشتری انجام شود.
وی ابراز داشت: کوهبنان از جمله شهرستان‌هایی است که امکان استفاده از امکانات مردمی و کمیته امداد را دارد، لذا در‌صدد هستیم طی بازده زمانی شش ماهه تمام‌ پرونده‌های خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد را به مراکز نیکو‌کاری انتقال دهیم.
میرزایی تصریح کرد: جمع‌آوری صدقات نیز باید در اختیارات مراکز نیکو‌کاری در‌آمده و مدیر‌عامل و هیأت عامل مراکز نیکو‌کاری با نظارت و شبکه‌سازی در شناسایی فقرا و نیازمندان واقعی‌، توانمندسازی فکری خانواده‌ها از طریق مشاوره و آموزش و فراهم‌ آوردن زمینه اشتغال اقدام کنند که این مهم در شهرستان کوهبنان با توجه به شرایط و موقعیت خاص به راحتی قابل اجراست.
وی خاطرنشان کرد: باید تصدی‌گری در اختیار مردم باشد، لذا کوهبنان که ویژگی‌های خاص خود را دارد و به عنوان یکی از شهرستان‌های فرهنگی استان مطرح است، تلاش شود تا زمینه برای مساعدت و همکاری بیشتر مردم با مرکز نیکوکاری فراهم آید.
میرزایی یادآور شد: در بخش سالمندان باید نگاه ویژه‌ای صورت پذیرد و بخشی از در‌آمد صدقات و وجوهات برای رفع نیاز‌های ماهانه در اختیار این قشر قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: هر یتیم کوهبنانی دارای هفت حامی است و همکاری مستمری با مرکز نیکوکاری دارند، لذا باید همه ما در راستای بر‌آورده شدن انتظارات مقام معظم رهبری در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی و خدمت به نیازمندان واقعی گام برداریم

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.