سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) میزبان کمیته علمی همایش ملی نماز در فرهنگ رضوی

کمیته علمی همایش ملی نماز در فرهنگ رضوی در دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) برگزار شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی؛ رئیس دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) گفت: این همایش از برنامه های چهاردهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) است که با توجه به ظرفیت کمیته علمی همایش که با مشارکت بیش از 30 نهاد مرتبط برگزار می شود در حد یک همایش علمی تخصصی توان فعالیت دارد.

محمدعلی خلیل زاده افزود: مخاطبان این همایش دانشگاهیان، حوزویان و سایر اقشار در نظر گرفته شده است تا علاقه مندان متناسب با محورهای اصلی همایش به ارائه مقالات خود از طریق سایت همایش و نیز سایت های  ebonyan.ir و shamstoos.ir اقدام کنند و به مقالات برتر جوایزی تعلق می گیرد.

وی افزود: الزامات و اقتضائات فراگیری فرهنگ نماز در سطح جامعه بر پایه فرهنگ رضوی، نماز مبتنی بر فرهنگ رضوی زمینه ساز ایجاد تمدن اسلامی، نهادینه سازی فرهنگ نماز مبتنی بر آموزه های رضوی در ابعاد کمی و کیفی، توسعه و ترویج کمی و کیفی فرهنگ نماز در بازار با تاکید بر آسیب شناسی آن از جمله محور های اصلی این همایش است.

رئیس کمیته علمی این همایش خاطر نشان کرد: پژوهشگران می توانند آثار خود را تا تاریخ پنجم تیر به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

انتهای پیام//


برچسب ها: دانشگاه ، همایش ، نماز ، مشهد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.