سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

پرداخت خسارت سرمازدگی به باغات شهرستان مشگین‌شهر

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: با بررسی میزان خسارت وارده به باغات مشگین‌شهر بر اثر برف و سرما به زودی خسارت باغداران این شهرستان از طریق بیمه پرداخت می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ عدیل سروی افزود: متاسفانه بر اثر سرما بیشتر باغات شهرستان مشگین‌شهر دچار خسارت شده‌اند و با بررسی‌های انجام شده به زودی خسارت باغداران مشگین‌شهر از طریق بیمه پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تیم کارشناسی جهاد کشاورزی استان اردبیل بعد از وارد آمدن خسارت به باغات مشگین‌شهر در منطقه حاضر شده و نسبت به بررسی میزان خسارت اقدامات قابل توجهی انجام داده‌اند، گفت: بعد از بررسی کارشناسان و مشخص شدن میزان خسارت، پرداخت خسارات باغداران از سوی صندوق بیمه کشاورزی منطقه انجام می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل بیان کرد: باغداران شهرستان مشگین‌شهر نیز باید همکاری همه‌جانبه‌ای با کارشناسان جهاد کشاورزی داشته باشند و نسبت به ایجاد باغات متناسب با شرایط اقلیمی منطقه اقدام کنند.

سروی اظهار کرد: شهرستان مشگین‌شهر همه‌ساله در زمان شکوفه دادن باغات بر اثر سرما متحمل خسارات زیادی می‌شود و انتظار می‌رود با جایگزین کردن باغات متناسب با اقلیم منطقه علاوه بر جلوگیری از افزایش خسارت شاهد افزایش تولید میوه در شهرستان مشگین‌شهر بوده و از درآمد این امر هم شهرستان و هم باغداران بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.