سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیم ملی تکواندو جمعه راهی فیلیپین می شود

تیم ملی تکواندوی کشورمان روز جمعه 27 فروردين ماه به منظور حضور در مسابقات قهرماني آسيا، راهي فيليپين می شود و از 30 همين ماه به مصاف حريفان مي روند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در روزهاي واپسين اردوهاي آماده سازي تمرینات تيم ملي تکواندو برای حضور در بيست و دومين دوره رقابت هاي تکواندو قهرماني آسيا که از سي ام فروردين تا اول ارديبهشت به ميزباني مانيل فيليپين برگزار مي شود، زير نظر سيد نعمت اله خليفه سرمربي  و پيام خانلرخاني مربي تيم ملي پیگیری می شود.

آرمين هادي پور در وزن 54- كيلوگرم ،میرهاشم حسینی در وزن 58- كيلوگرم، ابوالفضل يعقوبي در وزن 63- كيلوگرم، علیرضا علیاری در وزن 68- كيلوگرم، سعید رجبی در وزن 80- كيلوگرم و پوریا عرفانیان در وزن 87- كيلوگرم  ملي پوشان  اعزامي به این مسابقات هستند که  این روزها آخرين تمرينات تکنيکي و تاکتيکي را قبل از اعزام به مسابقات برگزار مي کنند. 

باتوجه به اينكه هر كشور مي‌تواند در مسابقات قهرماني آسيايي، 6 تكواندوكار داشته باشد، تيم ملي ايران در اوزان 74- و 87+ كيلوگرم نماينده‌اي نخواهند داشت.

گفتنی است: تيم ملي تكواندوي كشورمان در بيست و يكيمين دوره مسابقات قهرماني آسيايي كه در ازبكستان پيگيري شد با كسب 3 مدال طلا، دو مدال نقره و يك مدال برنز قهرمان آسيا شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.