سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: با توجه به رفع مصدومیت تکواندوکاران المپیکی در حال حاضر با شرایط مطلوب و ایده آلی در دو تورنمنت اروپایی حاضر می شویم.

بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی تکواندو در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اعلام کرد: مرحله جدید اردوها را از سوم فروردین با سه تکواندوکار المپیکی فرزان عاشورزاده در وزن 63- کیلوگرم، مهدی خدابخشی در وزن 87- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 87+ کیلوگرم آغاز کردیم و پس از مسابقات قهرمانی آسیا ، مسعود حجی زواره و امید عمیدی که در حال حاضر دوران نقاهت خود را سپری می کنند به آرمین هادی‌پور قرار است اوایل اردیبهشت ماه پس از حضور تیم المپیکی در تورنمنت آلمان و اسپانیا، دوباره به اردوی تیم ملی ملحق شوند و با در اختیار داشتن تمامی نفرات مرحله بعدی اردوها را آغاز کنیم.
وی افزود: همانطور که می دانید اگر خدایی نکرده در تمرینات اتفاقی برای قهرمانان المپیکی رخ دهد تنها کسانی می توانند جایگزین آنان شوند و در المپیک شرکت کنند که جزو بیست نفر برتر باشند،که خوشبختانه تیم ملی تکواندوی کشورمان دارای چنین نفراتی برای جایگزینی هست.
مقانلو گفت: هدف از حضور در تورنمنت آلمان و اسپانیا این است که تکواندوکاران المپیکی کشورمان ‌همانند مهدی خدابخشی و سجاد مرادی که متاسفانه چندی پیش دچار آسیب‌دیدگی شدند و همین امر باعث شد آنها مدتی از میادین دور باشند که خوشبختانه با رفع مصدومیت و با حضور در این دو تورنمنت پس از چندماه دوری با شرایط مسابقه آشنا شوند.
وی تاکید کرد: همچنین حضور در این تورنمنت ها باعث می شود تا با نزدیک شدن به بازی‌های‌ المپیک ریو،‌ سه تکواندوکار‌ المپیکی ایران را آرام آرام به شرایط مطلوب نزدیک کنیم زیرا در بسیاری از‌ مسابقات تکواندوکاران سطح بالایی دارند اما شرایط محیطی و استرس مانع از عملکرد خوب آنها می‌شود. به همین دلیل با اعزام تکواندوکاران المپیکی به تورنمنت ها با توجه به نزدیکی به المپیک ریو به لحاظ روانی نیز به نفع آنان خواهد بود.
گفتنی است : جام رياست فدراسيون جهاني(G2) 19 فروردين‌ماه در آلمان و همچنین تورنمنت آزاد اسپانيا (G1)،29 فروردين‌ماه به در شهر"بنوقاسم" در فاصله 267 کیلومتری شهر«اليكانته» اسپانيا برگزار می شود.تیم ملی تکواندوی کشورمان بامداد امروز راهی این مسابقات شدند.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار