سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

وجود 118 جایگاه سوخت در اردبیل

مدیر عامل شرکت نفت منطقه‌ای اردبیل گفت: در حال حاضر 118 جایگاه سوخت در سطح استان اردبیل وجود دارد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ محمود آقامحمدیان افزود: در سال گذشته مصرف بنزین در سطح استا‌ن اردبیل 3 درصد نسبت به سال 93 افزایش یافته و در مقابل آن مصرف نفت سفید با کاهش 15 درصدی در استان مواجه بوده است.

وی با بیان اینکه میزان مصرف گاز در سطح استان در سال گذشته نسبت به سال 93 با تغییری همراه نبوده است، افزود:‌ در همین مدت مصرف گاز سی.ان.جی در جایگاه‌های سوخت استان افزایش 15 درصدی یافته است.

مدیرعامل شرکت نفت منطقه‌ای اردبیل با اشاره به ارائه خدمات جایگاه‌های سوخت با کمترین نارسایی و خرابی در سال گذشته بیان کرد: در حال حاضر 118 جایگاه سوخت شامل 56 جایگاه بنزین و نفت گاز و 62 جایگاه سی.ان.جی در سطح استان اردبیل فعال بوده و به مردم استان در نقاط مختلف خدمات‌رسانی می‌کنند.

آقامحمدیان با اشاره به کاهش مصرف سوخت مایع با توسعه استفاده از گاز طبیعی در بخش کشاورزی و صنایع تصریح کرد: در حال حاضر تنها تامین سوخت مایع برای بخش حمل و نقل از اولویت‌ها بوده و سایر بخش‌ها از اولویت در این حوزه خارج شده‌اند.

وی با بیان اینکه با گازرسانی به نیروگاه سیکل ترکیبی اردبیل در سال گذشته شاهد کاهش 40 درصدی مصرف نفت گاز در این نیروگاه بودیم، افزود: در حال حاضر سوخت مایع استان اردبیل از خط لوله انتقال نفت از آذربایجان شرقی به استان وارد می‌شود و حمل و نقل جاده‌ای در این حوزه حذف شده است که به تبع آن کاهش حوادث را نیز به دنبال داشته است.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، جایگاه ، سوخت ، مصرف ، بنزین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.