سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

اشتغال سال 94 در شادگان

110 درصد تعهد اشتغال سال 94 در شادگان تحقق می یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛معاون فرماندار شادگان گفت: طبق برنامه‌ریزی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، شهرستان شادگان مکلف شده بود که در سال 94 تعداد 567 فرصت شغلی ایجاد کند.

نعمت‌اله البوغبیش افزود: با پیگیری‌های به‌عمل آمده بر اساس جذب نیرو و پرداخت تسهیلات بانکی، در سال گذشته تعداد 623 فرصت شغلی ایجاد شد که معادل 110 درصد تعهد شهرستان بوده است.

وی گفت: فرصت‌های شغلی ایجاد شده در سال 94 شامل جذب نیرو، پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی و اشتغال‌زایی بوده که توسط ادارات جهاد کشاورزی، بنیاد شهید، اداره حمل و نقل پایانه‌ها، کمیته امداد، صندوق کارآفرینی امید، میراث فرهنگی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت، بهزیستی و اداره راه و شهرسازی انجام گرفته است.

معاون فرماندار شادگان بر تحقق شعار سال 95 که از سوى مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده است تاکید کرد و افزود: کلیه دستگاه‌ها به‌ویژه دستگاه‌های عضو شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان با ارائه راه‌کار، برنامه و کارآفرینی در بخش‌هاى مختلف اقتصادی، تشویق و جذب سرمایه‌گذاران شعار سال را محقق کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آبادان ، ایجاد ، شادگان ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.