سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

آتش سوزی دو دستگاه موتورسیکلت در منازل مسکونی + تصاویر

دو دستگاه موتورسیکلت در منازل مسکونی دچار آتش سوزی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرمانده آتش نشانی شیراز گفت: گزارش آتش سوزی در یک منزل مسکونی دو طبقه، آتش نشانان از ایستگاه 14 را به محل حادثه در شهرک رضوان کشاند. 



سعید بوبر افزود: پس از حضور در محل مشاهده شد در یک ساختمان دو طبقه چهار واحدی در قسمت پارکینگ، آتش سوزی اتفاق افتاده که باعث آتش گرفتن موتورسیکلت موجود در پارکینگ شده و همچنین در سالن طبقه دوم نیز انفجار لحظه ای در اثر انتشار گاز نیز باعث بروز خسارت به اموال منزل شده بود .



وی ادامه داد: کانون اصلی آتش سوزی در پارکینگ منزل بود، که طبق گفته حاضران در محل حادثه، مبنی بر وجود شخص یا اشخاصی در منزل، بلافاصله عملیات جستجوی افراد احتمالی آغاز شد و پس از اطمینان از نبود کسی در منزل، عملیات اطفای آتش سوزی از قسمت پارکینگ آغاز شد. 



فرمانده ایستگاه 14 تصریح کرد: علت اصلی آتش سوزی هنوز مشخص نیست ولی آثاری از اتصالی برق وجود دارد . 



فرمانده ایستگاه 10 آتش نشانی شیراز نیز بیان کرد: در حادثه دیگری گزارش آتش سوزی در منزل مسکونی، آتش نشانان از ایستگاه 10 را روانه محل حادثه در یکی از محلات شیراز کرد. 



ایرج غلامی در شرح این حادثه و عملیات اظهار کرد: پس از حضور در محل، مشخص شد در اتاق منزل مسکونی، یک دستگاه موتورسیکلت پارک شده که به علت نشت بنزین و روشن بودن اجاق خوراک پزی در اتاق و سرایت حرارت و شعله به بنزین، موتورسیکلت آتش گرفته و آتش به دیگر وسایل داخل اتاق سرایت کرده بود. 



وی ادامه داد: تیم اطفایی به سرعت پس از بازکردن در، بوسیله چندین رشته آبدهی، آتش را مهار و موتورسیکلت را به بیرون از منزل انتقال دادند.
 غلامی از کلیه ساکنان منازل مسکونی  تقاضا کرد: به هیچ عنوان خودروهای خود را در پارکینگ های غیر ایمن یا با کاربری متفاوت و غیر از پارکینگ، پارک نکرده و حتماً از ایمن بودن محل پارک خودرو اطمینان حاصل کنند. 


انتهای پیام/ن-ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.