سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش 235 هزار نفر ساعت در مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران گفت: طی سال گذشته افزون بر 235 هزار نفر ساعت آموزش به متقاضیان ارائه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛علیرضا گرامی افزود: مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران طی سال گذشته عملکرد قبل قبولی در حوزه‌های مختلف به ویژه آموزش داشته است.

وی افزود: این مرکز در بخش ثابت دولتی 825 نفر دوره در قالب 196 هزار و 218 نفر ساعت آموزش به متقاضیان داده است.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران تصریح کرد: آموزش‌های ارائه شده فنی و حرفه‌ای گچساران در بخش زندان نیز 37 نفر دوره در قالب 6 هزار و 486 نفر ساعت بوده است.

گرامی عنوان کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در بخش پادگان نیز با 26 نفر دوره و 5 هزار و 12 نفرساعت دوره به متقاضیان ارائه شده است.

وی از آموزش‌های فنی و و حرفه‌ای ویژه معتادان خبر داد و گفت: طی سال گذشته افزون بر 9 هزار و 920 نفرساعت آموزش به معتادان کمپ‌های معتادان در گچساران ارائه شده است.

گرامی توجه به مناطق محروم و روستایی را از برنامه‌های مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران عنوان کرد و افزود: طی سال گذشته افزون بر 9 هزار و 920 نفرساعت دوره آموزشی به روستائیان ارائه شده است.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران از ارائه آموزش‌های لازم به سکونت‌گاه‌های غیر رسمی خبر داد و تصریح کرد: این آموزش‌ها بیشتر به افراد و مناطق عشایری ارائه شده که افزون بر 148 هزار نفر ساعت برآورد شده است.

وی در پایان یادآور شد: مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران طی سال گذشته افزون بر 235 هزار نفرساعت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به متقاضیان ارائه داده است.

انتهای پیام /ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.