سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

دو کماندار اصفهانی در راه شانگهای

دو ورزشکار اصفهانی به رقابت‌های جهانی شانگهای دعوت شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، کادر فنی تیم ملی تیراندازی با کمان، اسامی ورزشکاران اعزامی به رقابت‌های جهانی شانگهای را اعلام کرد و  امین پیرعلی و امید طاهری را در این لیست قرار داد.

امین پیرعلی در رشته ریکرو آقایان و امید طاهری در رشته کامپوند آقایان دو کماندار اصفهانی هستند که در مرحله نخست مسابقات جهانی، به دنبال جمع‌آوری امتیازات لازم و راه‌یابی به جمع فینالیست‌های جهانی هستند.

پیرعلی همچنین برای کسب سهمیه در مسابقات آنتالیا که خرداد ماه برگزار می‌شود، تلاش می‌کند و مسابقات جهانی شانگهای می‌تواند میدان خوبی برای آماده‌سازی وی باشد.

پیرعلی می‌تواند با کسب سهمیه المپیکی، نخستین ورزشکار اصفهانی باشد که در رشته تیراندازی با کمان موفق به کسب مجوز حضور در میدان المپیک شده است.

طاهری دیگر کماندار اصفهانی نیز که تجربه کمی در عرصه ملی دارد، در مسابقات تیراندازی تایلند موفق شد به مدال برنز تیمی دست پیدا کند و مسابقات جهانی، عرصه مهمی برای تجربه‌اندوزی وی خواهد بود.

میلاد وزیری، کیوان ریاضی‌مهر، مجید میررحیمی و صادق اشرفی در ریکرو آقایان، زهرا نعمتی، زهرا دهقان، ملیکا عبدالکریمی، سمیه ماهیگیران و مریم محمودی سرشت در ریکرو بانوان و اسماعیل عبادی، مجید قیدی در کامپوند آقایان سایر ملی‌پوشان تیراندازی با کمان کشورمان هستند که ششم اردیبهشت عازم چین می‌شوند. 




انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.