سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آرزوی افشارزاده در دربی ٨٢

مدیرعامل باشگاه استقلال آرزو دارد تیمش در دربی ٨٢ مقابل رقیب دیرینه خود به پیروزی برسد.

بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد جلسه امروز خود با مدیران هرتابرلین و دلیل این ملاقات اظهار داشت: جلسه بسیار خوبی را با مسولان باشگاه هرتابرلین برگزار كردیم و با توجه به آبی بودن رنگ پیراهن های 2 تیم هرتابرلین و استقلال، این دیدار بین ما و آنها انجام شد.  
 
وی ادامه داد: از طرفی باشگاه هرتابرلین از آکادمی قوی و خوبی بهره مند و امکانات خوبی هم دارد و این بهترین فرصت برای استقلال است تا با همکاری با چنین باشگاهی وضعیت پایه را بهبود و تقویت كند.

همچنین از رییس باشگاه هرتابرلین و هیئت همراه خواستم تا با حضور در ورزشگاه آزادی نظاره گر بازی استقلال و سپاهان باشند و در جلسه امروز نیز آنها هم از مسئول آکادمی ما این دعوت را کردند تا برای بازدید از آکادمی آنها به آلمان برود.
 
افشارزاده ادامه داد: با توجه به اینکه رئیس فدراسیون آلمان هنوز مشخص نیست و همه باشگاه های آلمان زیر نظر فدراسیون اداره می شوند قرار شد با مشخص شدن رئیس فدراسیون این کشور بین دو باشگاه خواهرخواندگی خوانده شود تا با هم همکاری های لازم را نیز داشته باشیم.
 
وی در مورد صحبت هایش با اعضای كادرفنی توضیح داد: برخی در اظهارنظر خود از اینكه من حامی مظلومی و كادر فنی نیستم سخن گفته اند كه بهتر است بگویم كه چنین مسأله ای صحت ندارد و من تا پاپان کار حامی مظلومی و دستیارانش خواهم بود و اصلا دیوانگی محض است بخواهم در 6 هفته مانده به پایان بازی ها دنبال تغییر کادرفنی باشم.

این را هم باید بگویم كه انجام چنین كاری نه در مرام من خواهد بود و نه مدیری هستم كه بخواهم این كار را انجام دهم.
 
مدیر عامل باشگاه استقلال درباره بازی دربی اظهار داشت: در ابتدا امیدوارم بازی شرافتمندانه ای را از هر دو تیم نظاره گر باشیم و آرزوی هر مدیری موفقیت تیمش است و من دوست دارم استقلال موفق و برنده میدان شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.