سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

امنیت محصول كار جمعی

رئیس دادگاه شهرستان گراش استان فارس گفت: تولید و حفظ امنیت محصول كار جمعی و مشارکت عمومی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در دیدار فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گراش با رئیس دادگاه آن شهرستان، بر تعامل بیش از پیش پلیس و دستگاه قضایی شهرستان در كاهش و پیشگیری از جرائم تاكید شد.
در این دیدار رئیس دادگاه شهرستان گراش اظهار كرد: تولید و حفظ امنیت محصول كار جمعی و مشارکت عمومی است که تعامل و مشاركت دیگر سازمان ها و شهروندان در تحقق این هدف لازم و از بدیهیات است.
انصاری ادامه داد: برای تأمین امنیت و حفظ آرامش در جامعه باید تعامل و همدلی سرلوحه کار همه دستگاه ها باشد.
وی گفت: امنیتی که امروز در کشور ما حاکم است نتیجه ایثار و فداکاری شهداء و حضور نیروهای نظامی و انتظامی است که بدون وقفه برای حفظ و حراست از میهن اسلامی تلاش می کنند.
رئیس دادگاه شهرستان گراش افزود: با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس است كه عرصه بر مجرمان تنگ شده است و حاصل این ایثار برقراری امنیت پایدار است و دستگاه قضاء نیز در این خصوص با تمام توان از پلیس حمایت خواهد کرد.
در ادامه این دیدار فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گراش تصریح كرد: اینگونه از جلسات در راستای اهداف سازمانی و با هدف پیشگیری از جرائم و مقابله با تهدیدات و آسیب های اجتماعی مبتلا به جامعه است.
سرهنگ دوم علی بابایی خاطر نشان كرد: این تصور که فقط نیروی انتظامی و دستگاه قضا مسئول تامین امنیت هستند نادرست است، زیرا در تامین امنیت باید همه مردم و ارگان ها مشارکت داشته و به نوبت خود در ایجاد احساس امنیت سهیم باشند.  
انتهای پیام/ن
برچسب ها: امنیت ، محصول ، کار ، جمعی ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.