پلیس شهرستان مرودشت استان فارس از راز قتل مرد 47 ساله پرده برداشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرودشت گفت: ماموران از وقوع یک فقره مرگ مشكوك در یك مرغداری واقع در یكی از روستاهای اطراف شهرستان مرودشت مطلع و پس از حضور در محل مشخص شد فردی 47 ساله با اسلحه سوزنی به قتل رسیده و سپس قاتل برای ردگم كنی اقدام به آتش زدن اتاقك كرده و متواری شده است.
سرهنگ دلاورالقاصی مهر ادامه داد: موضوع در دستور كار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتی فردی 26 ساله به عنوان مظنون دستگیر و برای تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد.
وی اظهار كرد: در بازجویی های انجام شده متهم به قتل مرد 48 ساله اقرار و اظهار كرد؛ برای مقتول هر چه كار كرده بود مزدش را پرداخت نمی کرد و هر چه به وی گفته اهمیتی نداده است و یك شب اسلحه سوزنی دولول فاقد مجوز خودش را برداشته و با موتورسیكلت به مرغداری رفته و از روی دیوار وارد حیاط شده و با اسلحه سر مقتول را هدف قرار داده است.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرودشت گفت: قاتل پس از ارتكاب جرم با ۲۰ لیتر نفت جسد و اتاقك را به آتش كشیده و فرار می كند كه اسلحه بكار رفته در جرم، از منزل مقتول كشف شد.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: پلیس ، رازقتل ، پرده ، برداشت ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.