سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

فرصت طلبی دشمنان برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

جانشين فرمانده كل ارتش جمهوری اسلامی ايران گفت:دشمنان از هر فرصتی برای نفوذ و ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده می کنند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ امیر سرتیپ عبدالرحیم موسوی در هفدهمین یادواره شهید صیاد شیرازی در محل مسجد چهارده معصوم منطقه اسلام آباد شهر زنجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود: آمریکا از هر فرصتی برای نفوذ و ضربه زدن برای نظام اسلامی استفاده می کنند و این امر همواره در زمینه های مختلف سیاسی، نظامی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی وجود دارد.

وی ادامه داد : نيروهای مسلح ايران اسلامی برای ارتقا سطح آمادگی و توان رزمی دفاعی خود نياز به مجوز بیگانگان ندارند.

امیر سرتیپ عبدالرحیم موسوی بیان کرد: تهدیدات بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همه جانبه است و این تهدیدات در همه حوزه ها وجود دارند.

وی اضافه کرد: دشمنی ها و تهدیدات بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همه جانبه است و در یک مقطع خاص و یک مولفه قدرت نیست و این تهدیدات خطی و کنار هم نیستند.

موسوی با بیان اینکه دشمن با تهدیدات پیچیده وارد عرصه مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است، افزود: هدف تهدیدات دشمن اصل و ریشه و تمامیت نظام مقدس جموری اسلامی ایران است.

وی ضمن تاکید بر اینکه وقتی تهدید همه جانبه است دفاع نیز باید همه جانبه باشد، افزود: همه باید خود را در سنگر دفاع و مبارزه با تهدیدات دشمنان ببینند و همه مسئولان در هر سنگری که هستند باید به این اصل مهم و اساسی توجه جدی داشته باشند ودر این زمینه تلاش کنند.

جانشين فرمانده كل ارتش جمهوری اسلامی ايران با بیان اینکه همه آحاد جامعه باید در کنار هم متحد و همدل در مقابله با تهدیدات دشمن باشند، افزود: همه عرصه ها باید به عنوان خاکریز برای مردم و مسئولان به عنوان سنگر مقابله با تهدیدات دشمنان باشد و در این زمینه باید انسجام داشته باشند.

موسوی در ادامه منطق و زبان دشمن را منطق و زبان زور عنوان کرد و با تاکید بر اینکه دشمن به جز زبان زور چیزی دیگری را نمی فهمد، افزود: خصلت دشمنان ایران این است که به جز زبان زور، زبان دیگری رو نمی فهمند.

وی افزود: در دفاع و بازدارندگی فقط کنار هم بودن کافی نیست و باید در هم تنیده و یکپارچه عمل کنیم.

موسوی تصریح کرد: شهید صیاد شیرازی عشق به خداوند متعال را در نمازش به نمایش می‌گذاشت، چرا که اهتمام و جدیت فوق‌العاده‌ای در برقراری نماز اول وقت و جماعت داشت.

وی با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی قبل از اینکه هر شخصیت دیگری داشته باشند، یک الگوی اخلاقی بود، ادامه داد: حضور پروشور مردم در یادواره شهید صیاد شیرازی نشان می‌دهد که تکرار صحبت در مورد این شهید بزرگوار ملال‌آور نبوده و هنور تمامی ابعاد شخصیتی ایشان بازگو نشده است.

جانشين فرمانده كل ارتش جمهوری اسلامی ايران تصریح کرد: شهید صیاد شیرازی به ما آموخت تا در بندگی خلوص داشته باشیم و صبر و نماز را پشتوانه کارهایمان قرار دهیم.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.