سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

پرداخت 94 درصدی هزینه درمانی بازنشستگان كشوری در بیمارستان‌های دولتی

مدیركل امورفرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی ازپرداخت 94 درصدی هزینه‌های درمان بازنشستگان كشوری دربیمارستان‌های دولتی خبرداد.

عباس رشیدی مدیر كل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی كشوری در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص بیمه تكمیلی بازنشستگان كشوری اظهار داشت: سال گذشته اعتباری بالغ بر 600 میلیارد تومان از طریق صندوق و مبلغ 400 میلیارد تومان نیز با مشاركت خود بازنشسته ها برای این منظور در نظرگرفته شد.

وی گفت: از تاریخ 93/07/01 كه ارزش نسبی اجرا شد،هیئت عالی نظارتی به منظور رسیدگی به امور تخصصی بیماران خاص كه در این بخش پرونده های ویژه دارند و باید هزینه های سنگینی را برای درمان بیماری خویش پرداخت كنند تشكیل شد تا به شرایط آن ها رسیدگی شود.

مدیر كل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به وجود محدودیت منابع مالی در این حوزه بیان كرد: در تلاش هستیم به افرادی كه دارای بیماری خاص هستند و در طول دوره ی درمان خود با مشكلات مالی مواجه می شوند، كمك كنیم.

رشیدی اضافه كرد: افرادی كه در بیمارستان های دولتی بستری می شوند بالغ بر 94 درصد هزینه های درمان را بیمه سلامت و دولت از طریق هدفمندی یارانه ها پرداخت می كند.

وی با بیان این‌كه هزینه بیمارستان های خصوصی سرسام آور است  و صندوق تنها 14میلیون سقف پرداخت دارد ،گفت:در همین راستا بیمه های تكمیلی در پرداخت هزینه های بیمارستان های خصوصی با مشكل مواجه هستند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۵۹ ۲۲ فروردين ۱۳۹۵
چه خوب
ناشناس
۱۸:۳۹ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
حرف از هزینه درمان شد داغ دلم تازه شد.!!! بیمه آرمان که مسئولیت بیمه تکمیلی کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را به عهده گرفته است خسارت درمان را تا آخر آبان ماه پرداخت کرده است در حالی که تا آخر فروردین تعهد نموده و از حقوق کارکنان کسر میشود تورو خدا این کامنت رو بذارید شاید به گوش مسولین برسه
ناشناس
۱۵:۱۱ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
شوخی نکنید آقایان پزشکان کسی را به بیمارستانهای دولتی نمی فرستند تا درمان شوند تازه اگر هم بفرستند ده بیمار را در عرض 20 دقیقه ویزیت میکنند
ناشناس
۱۳:۵۸ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
سلام خوبه وضع نظامیان بازنشسته هم توجه کنن در جنگ نیاز داشتنشون الان دیگه نگاهشون هم نمیکنن.ا ین رسمش نیست.
ناشناس
۱۲:۰۳ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
پرداخت هزینه های درمانی مربوط به دندانپزشکی در اولویت قرار گیرد, پرداخت کمک هزینه سفر با تورهای سیاحتی و زیارتی کیش و چابهار و مشهد و چلندر