سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مارک تونر: به دنبال توافق موشکی با ایران نیستیم

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مدعی شد در صورت تغییر رفتار ایران، تهران و واشینگتن می‌توانند رابطه متفاوتی داشته باشند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه وزارت خارجه آمریکا، «مارک تونر،» سخنگوی این وزارتخانه، مدعی شد: در صورت تغییر رفتار منطقه‌ای ایران، روابط تهران و واشینگتن می‌تواند متفاوت باشد.

او که در نشست خبری روزانه در جمع خبرنگاران صحبت می‌کرد مدعی شد منظور کری از انجام ترتیبات تازه درباره برنامه موشکی ایران، تلاش برای انجام توافق‌های جدید نبود، بلکه او تنها تأکید کرد اگر ایران انتخاب کند که رفتار سازنده‌تری در منطقه داشته باشد، می‌توانیم روابط متفاوتی داشته باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا منظور کری این نبوده که طرفین باید برای رسیدن به توافقی در مورد مسئله موشکی یا مسائل دیگر گفت‌وگو کنند، گفت: «نه، اینطور نیست.»

وزیر خارجه آمریکا دیروز در منامه، پایتخت بحرین، ایران را به انجام اقدامات ثبات‌زدا در منطقه متهم کرد، اما در عین حال از تهران خواست به واشینگتن در حل بحران‌ یمن و سوریه کمک کند. 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۵۰ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
کری از ایران خواست در بحران سوریه و یمن نقش سازنده و مثبت داشته باشد .. اصل سخن این اقا این بود بنده دقیقا دیدم و شنیدم این یعنی اینکه ما نقش خوبی نداریم و این اقا دارن مستقیما ما رو متهم میکنن به ایجاد بحران و بی ثباتی و اینکه ما بگیم از ایران خواست کمک بکنه به اون شکلی که مطرح شد دقیق نیست و بهتر هست مطلب رو اونجوری که هست به مردم برسونیم تا ذهنیت مردم روشنتر شده و بهتر بشناسند سیاستهای خصمانه امریکا و غرب را