سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

اعتبارات تخصصی برای کشاورزی مدرن

برای کاهش مشقت تولید برنج در مازندران 115 میلیارد تومان تسهیلات از 6 ماهه دوم سال 92 تا پارسال برای توسعه مکانیزاسیون ماشین آلات کشاورزی در در اختیار کشاورزان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه برای کاهش مشقت تولید برنج در مازندران 115 میلیارد تومان تسهیلات از 6 ماهه دوم سال 92 تا پارسال برای توسعه مکانیزاسیون ماشین آلات کشاورزی در در اختیار کشاورزان قرار گرفت گفت : این اعتبار برای خرید 3 هزار و 200 دستگاه انواع ماشین آلات بخش کشاورزی در اختیار کشاورزان قرار گرفت.

دلاور حیدرپوربا بیان اینکه مازندران جز سه استان برتر در جذب تسهیلات کشاورزی انتخاب شد افزود: 50 میلیارد تومان تسهیلات مکانیزاسیون پارسال در اختیار جهاد کشاورزی مازندران قرار گرفت.

وی گفت : درخواست کمباین برای متقاضیان بروز شده و تمامی تقاضاها از سوی متقاضیان در اسرع وقت انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه درخواست نشاکار در مقابل سایر ادوات کشاورزی از سوی کشاورزان کم تر است افزود: 250 دستگاه نشاکار با استفاده از تسهیلات تاکنون در اختیار کشاورزان قرار گرفت و امیدواریم کشاورزان استقبال بیشتری برای خرید نشاکار در استان داشته باشند.

وی گفت: از 215 هزار هکتار سطح زیرکشت برنج در مازندران، 25 درصد کشت آن توسط دستگاه‌های نشاکار انجام می شود و 80 درصد برداشت‌ها با استفاده از کمباین‌های مخصوص برنج برداشت می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: ساری ، اعتبار ، تخصصی ، کشاورزی ، مدرن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.