سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جزئیات جدید از سریال «برادر»؛

حسین یاری جلوی دوربین می‌رود

حسین یاری که به تازگی به مجموعه بازیگران سریال اضافه شده است، جلوی دوربین افشین احمدی می‌رود.

نعمت چگینی تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «برادر» از روند و جزئیات جدید این سریال در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: حسین یاری، لیلا اوتادی و حسن پورشیرازی در چند روز آتی جلوی دوربین افشین احمدی مدیر تصویربرداری سریال «برادر» می‌روند.

وی در خصوص روند مجموعه مناسبتی «برادر» بیان کرد: این مجموعه تا به امروز 30 درصد از مسیر خود را پشت سر گذاشته است و فضایی آرام و درست را طی می‌کند.

تهیه‌کننده سریال «پله پله» پیرامون انتخاب خواننده برای این مجموعه تلویزیونی اظهار داشت: برای آقای علیرضا قربانی کاری پیش آمد و نتوانستند همکاری با ما داشته باشند. اما در ادامه پیگیر آن هستیم که یک خواننده پاپ و یا سنتی را انتخاب کنیم.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: حاج کاظم پهلوان مردی خیر و از تجار سرشناس برنج ایران است که با تأکید بر حمایت از تولید ملی، فقط در زمینه تجارت برنج ایرانی فعالیت می‌کند. او به همراه پسرش مسعود و دخترش مریم که یک روزنامه‌نگار پر جنب و جوش است، بر ضد واردات قاچاق برنج‌های تاریخ گذشته و مسموم به ایران مبارزه می‌کند. این اقدام باعث دشمنی دلالان و قاچاقچیان این تجارت با وی شده است. دشمنان با اغفال ناصر پسر دیگر او، وارد تجارت سالم حاج کاظم شده و همین امر به وقوع ماجراهایی منجر می‌شود که....

عوامل سریال «برادر» عبارتند از:

جواد افشار: کارگردان، افشین احمدی: مدیر تصویربرداری، ابوالفضل نباتی: تصویربردار، محمد حسن پور: نورپرداز، فرهاد عزیزی فرد: طراح صحنه، ونوس اباذری: طراح لباس، سید جلال موسوی: طراح گریم، امین پیر حیاتی: برنامه‌ریز، داود باقری: دستیار اول کارگردان، داریوش اسقایی: منشی صحنه، نازلی هروی: عکاس، مجتبی احمدی، ناصر هادیانفر: مدیر تولید، مرتضی کریمی: مدیر تدارکات، بابک رضاخانی: تدوینگر، سید محمودرضا موسوی‌نژاد: صداگذار، آرش آقابیک: جلوه‌های ویژه میدانی، احسان فانیان: جلوه‌های کامپیوتری.



انتهای پیام/



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.