سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

پس از 6 ماه راه ارتباطی روستای میانرودان به خلخال باز شد

رئیس راه و شهرسازی شهرستان خلخال گفت: راه ارتباطی روستای میانرودان به خلخال پس از 6 ماه مسدود بودن برفروبی و بازگشایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ محمد قربانی افزود: راه روستای میانرودان به بفراجرد از آغاز بارش برف از اوایل پاییز سال گذشته 9 کیلومتر از این مسیر انباشته از برف و مسدود شده بود که با تلاش 4 روزه راهداران و استفاده از چند دستگاه ماشین آلات سنگین بازگشایی شد.

وی با بیان اینکه ارتفاع برف در برخی از نقاط این جاده به بیش از پنج متر می رسید گفت: قرار گرفتن جاده در ارتفاع بیش از 2 هزار و 500 متری از سطح دریا همراه با حجم بالای برف در این راه ارتباطی موجب دشواری در اجرای عملیات برفروبی و بازگشایی این جاده شده بود.

وی گفت: در مدت بسته بودن این راه اهالی میانرودان به ناچار با استفاده از راه ارتباطی این روستا به روستای لرد و از طریق راه های ارتباطی بخش شاهرود برای دسترسی به مرکز شهرستان استفاده می کردند که این کار موجب طولانی شدن مسیر و صرف ساعت ها وقت برای اهالی این روستا شده بود.

روستای 200 خانواری میانرودان از توابع بخش شاهرود با 800 نفر جمعیت از طریق راه ارتباطی تازه بازگشایی شده خلخال ، بفراجرد به میانرودان تنها 25 کیلومتر با شهر خلخال فاصله دارند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.