سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

تورنوروزی کرمون گردون در طول سال ادامه می یابد

شهردار کرمان با بیان اینکه تور نیم روزه و یک روزه گردشگری با عنوان «کرمون گردون» به صورت ویژه در ایام نوروز برگزار شد،گفت: این تور در طول سال نیز جهت دیدن بهتر شهر کرمان و آشنایی بیشتر با تاريخچه‌ي مكان‌هاي تاريخي اين شهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان وبنا به اعلام روابط عمومی شهرداری کرمان ،علی بابایی افزود: تور نیم روزه در نوبت صبح از ساعت 9 تا 13 و در نوبت عصر از ساعت 15 تا 19 و تور روزانه از ساعت 9 صبح تا 19 بعد از ظهر از تاریخ دوم تا دوازدهم فروردین جاری با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری و سازمان اتوبوسرانی کرمان و حومه برگزار شد.

وی با بیان اینکه مدرسه حیاتی قبل از عید راه‌اندازی شد، خاطرنشان کرد: در ایام نوروز شاهد حضور روزانه 3500 تا 4000 نفر از شهروندان و مسافران نوروزی در این مدرسه بودیم.

وی به برگزاری جُنگ 95 ویژه‌ی نوروز توسط معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اشاره کرد و افزود: در این جُنگ هنرمندان مطرح استان به اجرای برنامه‌های مفرح و شاد ‌پرداختند.

شهردار کرمان تصریح کرد: قصه‌گویی قصه‌های قدیم کرمان، همراه با معرفی سنت‌های نوروز و آداب و گویش محلی با بهره‌مندی از موسیقی و مسابقه، از جمله برنامه‌های این جُنگ بود.

وی خاطرنشان کرد: به زودی نحوه برگزاری تورهای کرمون گردون اعلام می شود تا همشهریان ومیهمانان در طول سال از آن استفاده کنند
انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.