سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

اجلاس بین المللی جاده ابریشم در خوی

ششمین اجلاس بین المللی جاده ابریشم با حضور 35 کشور در آذربایجان غربی برگزار می شود

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه ؛ جباری مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان اذربایجان غربی گفت: این اجلاس با هدف شناخت برنامه های سازمان جهانی جهانگردی در مورد احیای جاده ابریشم و معرفی ظرفیتهای کشورمان در مسیر جاده ابریشم از سوم تا ششم اردیبهشت ماه برای اولین باردر ایران به میزبانی ارومیه برگزار خواهد شد .

وی افزود : این اجلاس بین المللی با حضور 35 نفر از اعضای اصلی سازمان جهانی جهانگردی از 35 کشور برگزار خواهد شد و در آن شرکت کنندگان در خصوص برنامه های احیای جاده ابریشم و به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت .

جباری تصریح کرد : تشکیل کارگرو ه های تخصصی شناخت ظرفیتهای گردشگری و میراثی مسیر جاده ابریشم و بررسی راههای توسعه تجارت گردشگری در این مسیر از محورهای مهم برگزاری این اجلاس بین المللی است .

مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری استان با اشاره به ظرفیتهای شهرستان خوی در بخش گردشکری و عبور جاده ابریشم از دو مسیر ایواوغلی به بازرگان و ایواوغلی به مرزرازی گفت : یکی از نشستهای تخصصی این اجلاس با حضور اعضا در این شهرستان برگزار خواهدش و اعضا از آثار تاریخی در مسیر جاده ابریشم خوی بازدید خواهند کرد .

وی برپایی نمایشگاه آثار صنایع دستی و توانمندیهای هنری استان را ازجمله برنامه های جنبی این اجلاس اعلام کرد .

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.