سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

ناکامی آدم ربایان در اخاذی 4 میلیارد ریالی

فرمانده انتظامی بناب گفت : بعد از اخذ گزارش ربوده شدن شایان پسر 14 ساله بنابی مراتب در دستور کار کاراگاهان نیروی انتظامی قرار گرفت وبا انجام اقدامات اطلاعاتی وبا همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) محل اختفای آدم ربایان مشخص شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سرهنگ رمضان الهوردیان افزود : شایان پسر 14 ساله بنابی در آخرین روز سال 94 وقتی که از مغازه پدرش قصد بازگشت به منزل را داشت سوار یکدستگاه تاکسی می شود و وقتی که متوجه می شود سرنشینان این تاکسی ناشناس هستند به فکر خارج شدن از تاکسی می شود ولی با درب های بدون دستگیره مواجه می شود وتلاش وی با بیهوشی از طرف افراد ناشناس ناکام می ماند .

وی افزود:بعد از چند روز آدم ربایان طی تماس تلفنی با اولیاء فرد ربوده شده اعلام کردند که در قبال اخذ مبلغ 4 میلیارد ریال حاضر به آزادی فرزند آنها می باشند ودر غیر این صورت جان وی در خطر است .

وی خاطر نشان کرد : با هماهنگی مسئولین قضایی مشخص شد این فرد به یکی از شهرهای شرقی کشور انتقال داده شده است، لذا با اعزام گروهی از کاراگاهان زبده دایره آگاهی به شهرستان مد نظر وبا همکاری پلیس آگاهی آن شهرستان وپس از انجام اقدامات اطلاعاتی محل دقیق اختفاء شناسایی ودر یک اقدام ضربتی فرد ربوده شده را آزاد کردند .

فرمانده انتظامی بناب با اشاره به اینکه این افراد با طرح نقشه قبلی اقدام به آدم ربایی کرده بودند گفت : در این عملیات 4 نفر آقا و2 نفر خانم دستگیر وپس از انجام تشریفات قانونی فرد ربوده شده با صحت وسلامت به آغوش خانواده اش باز گردانده شد.

سرهنگ الهوردیان در خصوص چگونگی ربودن این فرد توسط افراد ناشناس تصریح کرد : آدم ربایان پس ار شناسایی محل رفت و آمد این پسر با استفاده از یک دستگاه تاکسی که از شهرهای دیگر به بناب انتقال داده شده بود تحت عنوان مسافر سوار و پس از آن وی را مورد ربایش قرار می دهند و او را به یکی از شهرهای شهرهای شرقی منتقل می کنند .

وی به خانواده ها توصیه کرد مراقب فرزندان خود بوده ودر مسیر رفت وآمد در کنار آنها باشند ودر صورتی که با افراد مشکوک مواجه شدند موضوع را به اطلاع پلیس 110 برسانند تا پلیس با اقدامات لازم از بروز چنین کارهایی جلوگیری کنند.
 
انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
کاوه ازقزوین
۱۲:۴۰ ۲۰ تير ۱۳۹۶
سلام به نظرمن اگه چند مورد رااعدام کنن ۱۰۰میلیارد هم بهشون برسه به خودشون اجازه چنین کاری نمیدن