آذربایجان شرقی رتبه نخست بخش برنامه ریزی و مدیریت را در نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از آن خود کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛در ارزیابی نحوه عملکرد و مشارکت استان ها در نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، آذربایجان شرقی به عنوان استان برتر در زمینه برنامه ریزی و مدیریت معرفی گردید.

حضور منسجم و برنامه ریزی دقیق آذربایجان شرقی در برپایی غرفه و برگزاری برنامه های پیش بینی شده در این نمایشگاه، با محوریت معرفی تبریز 2018و شهر جهانی فرش دستبافاین استان را حائز دریافت عنوان غرفه برتر در زمینه برنامه ریزی و مدیریت کرد. هم چنین استان های خراسان رضوی و گلستان نیزبه ترتیب بعد از آذربایجان شرقی رتبه های دوم و سوم را در این بخش به خود اختصاص دادند.

ارائه اقلام فرهنگی، نصب لایت باکس هایی در زمینه جاذبه های گردشگری، بلوتوث اپیلیکیشن های جاذبه های گردشگری استان به بازدید کنندگان، استفاده از ماکت شخصیت های تاریخی و استان از قبیل ستارخان، باقرخان، شهریار و پروین اعتصامی در غرفه، برگزاری ورک شاپ های هنری از جمله مینیاتور، اجرای تئاتر مجسمه، اجرای موسیقی عاشقی و گروه هنری از ویژگی های برتر غرفه آذربایجان شرقی نسبت به سایر غرفه های به شمار می رفت.

غرفه آذربایجان شرقی با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، شهرداری تبریز، دانشگاه علوم پزشکی تبریز و بخش خصوصی برپا شده بود.

نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری وصنایع وابسته تهران در ارزیابی عملکرد نحوه مشارکت ادارات کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ها با در نظر گرفتن 5 شاخص برنامه ریزی و مدیریت، مشارکت در برپایی نمایشگاه، میزانابتکار، خلاقیت، نوآوری، نحوه جذب مخاطب، پذیرایی و اقلام تبلیغاتی و استفاده از فن آوری های نوین استان ها را حائز کسب عنوان های مختلف دانست.

گفتنی است:نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران در فضای بالغ بر 31 هزار مترمربع در قالب 9 سالن با شعار "میهمان ما باشید" و تم "خانه ایرانی" اواخر بهمن ماه سال 94 برگزار شد.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.