سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عمرانی:

اردوی بی سابقه ای را در این مرحله تجربه کردیم

بانوی تیم ملی تنیس روی میز گفت: مرحله جدید تمریناتمان کیفیت بسیار مطلوبی داشت و تاکنون بی سابقه بود.

محجوبه عمرانی به خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: اردویی که در حال حاضر در آن هستیم بسیار مفید است و این اردو و اردوی پیش از مسابقات جهانی مالزی یکی از بی سابقه ترین اردو هایی بوده است که تاکنون داشته ایم، زیرا هم مدت زمان زیادی داشت و هم این که کیفیت بسیار مناسبی داشت و حریفان خوبی هم داشتیم و همه عوامل از کادر فنی تا مسئولان فدراسیون دست به دست هم دادند تا حداکثر سهمیه کسب شود. 

صامت در پاسخ به این سوال که آیا نگاه فدراسیون جدید به بانوان نسبت به فدراسیون های گذشته تغیر کرده است یا خیر، گفت: خوشبختانه فدراسیون جدید که روی کار آمدند غریبه نیستند و از خانواده تنیس روی میز هستند، آقایان قارداشی و نظری و خانم کیوانی سالیان سال است که در پینگ پنگ حضور دارند و از همه ماشناخت دارند و ما هم از آن ها شناخت داریم.

به همین خاطر کار را بسیار زود آغاز کردند و اجازه ندادند که انجام یک سری امور زمان بر بشود و کارشناسان به سرعت دست به کار شدند تا شرایط مناسب را مهیا کنند .این هم به این دلیل است که همگی از جامعه همین رشته هستند.

عمرانی در خصوص میزان آمادگی اش برای مسابقات انتخابی المپیک عنوان کرد: سطح تکنیک و و تاکتیک هم خوب است ولی مقداری ضعف جسمانی به خاطر فشاری که در این اردو وجود دارد بر روی ماست که امیدوارم با ریکاوری ها و استراحت هایی که مربیان بر اساس صلاحدید خودشان در نظر می گیرند بتوانم از لحاظ آمادگی جسمانی هم روی فرم باشم. 

وی در پاخ به این سوال که آیا موفقیت در مسابقات جهانی مالزی یک تصادف بود یا این که واقعا بازیکنان ما به پختگی لازم رسیده اند عنوان کرد:  همان طور که گفتم پیش از مسابقات جهانی مالزی اردوی خوبی داشتیم و همه بازیکنان با آمادگی خوبی راهی این مسابقات شدند و خوشبختانه به قرعه خوبی هم برخورد کردیم.

در مجموع همه عوامل دست به دست هم داد تا با توجه به آمادگی که داشتیم با اقتدار از گروهمان به عنوان تیم اول صعود کنیم و همین موضوع در مرحله حذفی هم کمک زیادی به ما کرد تا عملکرد خوبی داشته باشیم و تیم هایی راشکست دهیم که تصور نمی کردیم بر آن ها پیروز می شویم  و به سختی آن ها را در گذشته شکست داده بودیم  را به راحتی شکست دهیم و با اقتدار قهرمان شویم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.