سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با "من کارت" هم می توانید به نانوایی بروید

معاون سياسي فرماندار مشهد گفت: طرح استفاده از 'من كارت' در نانوايي ها به جاي دريافت پول طي نيمه اول امسال در مشهد اجرا مي شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی، محمود كريمي با اعلام این خبر افزود: استفاده از 'من كارت' در نانوايي ها با هدف ارتقاي خدمات رساني، رعايت بهداشت و پيشگيري از بيماريها انجام مي شود.

وي اظهار كرد: 'من كارت' مورد استفاده در نانوايي ها فقط در نانوايي كاربرد داشته و براي حمل و نقل و ساير موارد قابل استفاده نخواهد بود.

وي ادامه داد: اقدامات و برنامه ريزي براي عملياتي شدن طرح استفاده از من كارت در نانوايي ها از طريق هماهنگي با شركت مربوطه انجام شده و با رفع مشكلات موجود در اين زمينه به زودي در كلانشهر مشهد اجرا مي شود.

مدير گروه بهداشت حرفه اي دانشگاه علوم پزشكي مشهد نيز در اين باره گفت: استفاده از 'من كارت' ويژه نانوايي ها به منظور رعايت بهداشت و پيشگيري از انتقال بيماريها با حذف تبادل فيزيكي پول انجام مي شود.

علي حسني افزود: كيفيت نان و رعايت مسائل بهداشتي هم اكنون در تمام نانوايي هاي زير پوشش دانشگاه علوم پزشكي مشهد اعم از سنتي و فانتزي تحت نظارت است.

وي بيان كرد: در اين نظارت ها وضعيت ساختمان و محيط نانوايي، داشتن كارت سلامت شاغلان نانوايي و وضعيت لباس و پوشش آنان، كيفيت نان از نظر ميزان نمك و جوش شيرين و جوهر قند (ماده سرطان زا) مورد بررسي قرار مي گيرد.

وي گفت: نظارت بر كميت نان مانند رعايت وزن و اندازه چانه خمير نيز بر عهده نهادهاي ديگر از جمله سازمان صنعت و معدن است.

حسني افزود: شهروندان درخواست ها و شكايات خود در زمينه تخلفات بهداشتي در نانوايي ها را مي توانند با شماره 190 اطلاع رساني كنند.

انتهای پیام//

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.