سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قرائت: 2 روئینگ سوار تست دادند

سرمربی تیم ملی رویینگ قایقرانی گفت: بین 2 قایقران تیم ملی روئینگ با نظر فدراسیون تست گیری کردیم.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: بین عاقل حبیبیان و خشایار عباس آبادی در شرایط بد آب و هوایی که باد از بغل می آمد و عمق آب پایین بود تست گیری انجام شد اما منتظر نظر ناظر فنی فدراسیون هستیم تا نتایج را اعلام کنند.
 
وی افزود: من تاکید داشتم که این تست گیری به صلاح نیست ولی نظر فدراسیون این بود که این تست گیری حتما انجام شود که ما تابع نظر آنها رفتار کردیم.
 
قرائت در خصوص اینکه تایم گیری انجام شد یا خیر گفت: تایم گیری انجام نشد زیرا وضعیت جوی نامساعد بود و در بندر لنگه تست گیری بدون لاین بندی ها بود.
 
سرمربی تیم ملی رویینگ در خصوص ادامه برنامه ها تاکید کرد: اردوی 10 روزه ای در کره جنوبی شهر چونگ جو در محل مسابقات خواهیم داشت اما زمان اعزام تیم 23 فروردین است، در مکانی که مسابقات آسیایی اینچئون اجرا شد و مسابقات سهمیه المپیک دوره قبل هم در همین پیست بود.
 
وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه ورزشکاران تمام کشور ها زحمت کشیده اند باید میزان امید به نتیجه گیری را هنگام مسابقات تعیین کرد، زیرا رقبا حضور دارند اگرچه ما تلاشمان را کرده ایم و چیزی کم نگذاشته ایم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.