سرمربی تیم ملی روئینگ قایقرانی گفت: تمرینات پاروزنان رشته روئینگ را از مجموعه آزادی به بندر لنگه انتقال می‌دهیم و پس از آن اردوهای بدون مرزی را آغاز خواهیم کرد.

محمدعلی قرائت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: پس از بررسی برنامه‌ها در کمیته فنی قبل از آخرین اعزام که یا اوایل فروردین و یا اواخر اسفندماه است تست گیری را از تیم روئینگ مردان انجام خواهیم داد و هر کسی که مدعی است می‌تواند در این رقابت‌ها شرکت کند و خود را بسنجد.
 
وی افزود: برای کسب سهمیه برنامه‌های متعددی چیره شده است که پس از پایان اردوی مجموعه آزادی تیم را هفته آتی به بندر لنگه می‌بریم تا یک ماه در هوای مناسب تمرین کنند و پس از آن، یک ماه عازم اسپانیا خواهیم شد تا اولین اردوی برون مرزی را سپری کنیم و شب عید را به کشور برمی‌گردیم تا برای قایقرانان هم تجدید روحیه باشد.
 
قرائت در خصوص کسب سهمیه خاطرنشان کرد: برای کسب سهمیه وضعیت مناسبی داریم و امیدوارم که بتوانیم زحمات فدراسیون و کسانی که در این مدت به ما کمک کرده‌اند تا نسبت به سالهای قبل بهتر باشیم را جواب بدهیم.
 
وی در خصوص اردوی برون مرزی چین و زمان اعزام بیان کرد: قایقرانان پس از ایام عید نوروز به چین می‌روند تا اردو برپا کنند و از آنجا هم به منظور حضور در مسابقات کسب سهمیه عازم کره خواهیم شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: روئینگ ، قایقرانی ، قرائت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار