سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

رشد تولید و حمایت از صنعت از برنامه‌های عملی برای تحقق اقتصادی مقاومتی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی با اشاره به نام‌گذاری سال جاری به عنوان اقتصاد مقاومتی و اقدام به عمل، گفت: با رشد تولید و حمایت از صنعت و صنعتگر می‌توان گام مهمی در تحقق برنامه‌های اقتصادی مقاومتی برداشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ مسعود مهدیزاده‌مقدم در جمع کارکنان شرکت با بیان اینکه در سال جدید باید تمام تلاش خود را برای رشد تولید و صنعت بکار گیریم، اظهار داشت: برای پیشبرد اهداف تولیدی و صنعتی باید توجه ویژه‌ای به تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز بخش صنعت داشت.

وی با بیان اینکه خدمت به ارباب رجوع به عنوان قشر کارآفرین و خدمتگزار باید در اولویت کارکنان شرکت قرار گیرد، یادآور شد: باید به دور از حاشیه پردازی تمام تمرکز خود را روی مسائل کاری و پیشبرد اهداف شرکت به کار گیریم و با پاکدستی و صداقت گام‌های عملی برداریم.

مهدیزاده با تاکید بر اینکه رعایت سلسله مراتب از الزامات کاری در هر مجموعه‌ای است، ابراز داشت: گام‌هایی برای اصلاح ساختار اداری و افزایش بهره‌وری صورت گرفت و امیدواریم با یاری و همدلی تک تک همکاران بتوانیم مجموعه‌ای چابک، دانش‌محور و قانون‌مدار ایجاد نماییم.

وی حمایت از ایجاد و توسعه صنایع، توسعه خدمات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، توسعه جذب سرمایه و فعالیت‌های واحدهای صنعتی، رعایت مسائل زیست محیطی و فضای سبز، تأمین منابع با توجه به مأموریت‌های شرکت، نظارت و ارزیابی مستمر اهداف، راهبردها، آموزش مستمر کارکنان جهت افزایش مهارت‌های فردی و گروهی و ... را از جمله برنامه‌های مورد نظر بیان کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی ادامه داد: تلاش بر این است با ایجاد و توسعه شهرک‌های تخصصی، خوشه‌های صنعتی و تقویت صنایع دانش بنیان در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و توسعه زیر ساخت‌های اقتصادی و صنعتی استان گام‌های مثبتی برداشته شود.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.