سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

برگزاری جشنواره انیمیشن با موضوع «معلم من» در آذربایجان غربی

اولین جشنواره استانی انیمیشن با موضوع «معلم من» ویژه دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه در استان آذربایجان غربی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛«شهروز الهوردی زاده» رئیس اداره استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان استان با اعلام این خبر اظهار کرد: این جشنواره با هدف تجلیل از مقام شامخ معلم که از اهداف اصلی جشنواره در ایام بزرگداشت مقام معلم، ایجاد بستری مناسب برای شناسایی و پرورش استعداد ها و توانمندیهای دانش اموزان در زمینه انیمیشن و پویا نمایی، ارتقاء سطح اگاهی و بینش و تجربه دانش آموزان در عرصه فعالیت های دیجیتالی در بین دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه استان و هنر جویان هنرستان های فنی حرفه ای و کارودانش برگزار می گردد.

رئیس اداره استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان استان افزود: در این راستا دانش آموزان می توانند آثار خود را با موضوع «معلم من» به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

این مقام مسئول گفت: دانش آموزان علاقه مند می توانند آثار خود را تا پایان روز دوشنبه مورخ 30 فروردین 95 به ایمیل دبیرخانه farzanegan43 -g@mihanmail.ir ارسال نمایند.

الهوردی زاده خاطر نشان کرد: علاقمندان می توانند آخرین اخبار مربوط به جشنواره را از سایت دبیرستان استعداد های درخشان فرزانگان نقده دوره اول متوسطه به نشانی farzanegan.edu2943.ir مشاهده نمایند

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.