سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

کشف 210 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در مهاباد

فرمانده انتظامی مهاباد از کشف 210 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

فتاح بابانژاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ گفت: برابر اخبار واصله مبنی بر دپوی سیگار قاچاق توسط فردی در این شهرستان رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس مهاباد قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات نامحسوس، محل مورد نظر را شناسایی کرده و پس از کسب مجوز قضایی مورد بازرسی قرار دادند، در بازرسی از محل 210 هزار نخ سیگارت قاچاق در مارک‌های مختلف کشف شد.

فرمانده انتظامی مهاباد خاطرنشان کرد: در این راستا یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

بابانژاد اضافه کرد: پلیس مهاباد همواره آماده برخورد با قاچاقچیان و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه بوده و برای تحقق این هدف آماده دریافت اطلاعات و اخبار شهروندان از طریق تلفن 110 است.

وی برخورد با قاچاقچیان کالا را یکی از وظایف اصلی پلیس دانست و افزود: نیروی انتظامی با این افراد به شدت مقابله خواهد کرد و اجازه جولان و سرکشی به آنها را نخواهد داد.

وی بر عزم راسخ ماموران سبزپوش انقلاب اسلامی در پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری در تحقق شعار امسال به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» تاکید کرد و ادامه داد: ماموران انتظامی مهاباد با پاسداری از مرزها اجازه هیچگونه فرصت‌طلبی را به افراد سودجو و قاچاقچیان نخواهند داد.

بابانژاد همکاری اقشار مختلف جامعه برای ریشه‌کن کردن جرایم مختلف را خواستار شد و خاطرنشان کرد: قاچاق به طور قطع در اقتصاد کشورمان تاثیر منفی بر جا می‌گذرد، بنابراین می‌طلبد همه ظرفیت‌های نهفته در جامعه برای مبارزه با آن به کار گرفته شود و همه مردم همکاری کنند.

وی گفت: سیگارهایی که به صورت قاچاق وارد کشور می‌شوند به هیچ وجه از استانداردهای لازم برخوردار نبوده و در تولید آنها از سموم دفع آفات نباتی بالا و یا فضولات حیوانات و حشرات خطرناک استفاده می‌شود، لذا توصیه می‌گردد که افراد از مصرف این نوع سیگارها خودداری کنند.

انتهای پیام/ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.