سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

دستگيری دو هزار و 91 نفر متهم در عمليات پليس كرمان

جانشين فرمانده انتظامي شهرستان کرمان از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در تعطيلات نوروزي اين شهرستان و دستگيري دو هزار و 91 متهم و توقيف 196 دستگاه خودر و موتورسيكلت متخلف خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس ،سرهنگ علي کشاورزي گفت : طرح ارتقاء امنيت اجتماعي تعطيلات نوروزي با هدف مقابله با هنجارشکنان جامعه و برخورد با متخلفان، در سطح شهرستان کرمان اجرا شد.
وي افزود: در اجراي اين طرح از ابتداي سال تا کنون تعداد 111 دستگاه موتورسيکلت و 85 دستگاه خودرو متخلف توقيف وروانه پارکينگ شدند.
جانشين فرمانده انتظامي شهرستان کرمان در خصوص دستگيري متهمان خاطر نشان کرد : تعداد دو هزار و 91 نفر نيز به عنوان متهم در رابطه با جرائم، تخلفات، تعقيب قضايي و ساير موارد دستگير و براي تحقيقات بيشتر تحويل مقام قضايي يا پليس آگاهي شدند.
سرهنگ کشاورزي تصریح کرد: پليس با تمام توان و تلاش شبانه روزي در کل تعطيلات نوروزي به صورت دو شيفت فعال بود و با حمايت و پشتيباني مردم توانست امنيت پايدار شهر کرمان را حفظ كند.
وي با تأکيد بر قاطعيت پليس در برخورد با هنجارشکنان، امنيت را به ‌عنوان پيش نياز تمام امور جامعه و مطالبه به حق مردم دانست و به عموم شهروندان توصيه كرد: در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مشكوک، به ويژه در زمينه توزيع انواع موادمخدر، مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام كنند.
انتهای پیام /ی

برچسب ها: دستگیری ، متهم ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.