سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

98 میلیارد تومان سرمایه گذاری در شهرستان بافت

فرماندار بافت در نخستین جلسه شورای اداری این شهرستان در سال 95 با اشاره به اجرای همزمان 23 طرح عمرانی و صنعتی در این شهرستان گفت :در حاضر 23 طرح بااعتباری بالغ بر 98میلیارد تومان در حال اجراست .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حمزه جواران با بیان اینکه این طرح ها شامل:11طرح کشاورزی،5طرح گردشگری و 7طرح صنعتی می باشد که به طور همزمان در حال اجرا و پیشرفت است.
فرماندار بافت با تاکید بر اینکه امسال با نیرو و توان مضاعف برای پیشبرد اقتصادی شهرستان تلاش خواهیم نمود از مجموع شورای اداری شهرستان خواست برای جذب اعتبارات سال 94 برای اتمام پروژه ها تمامی همت و تلاش خود را به کار بگیرند.
وی همچنین با اشاره به ورود بیش از 30 هزار گردشگر امسال در ایام نوروز در این شهرستان گفت:از این تعداد مسافر نوروزی 1200نفر به صورت دائم و 13 هزار نفر نیز به صورت موقت از خدمات اسکان و اقامتگاههای شهرستان استفاده کردند.
وی بیشترین حجم گردشگر را مربوط به سد بافت،خانه تاریخی ایرانمنش ،منطقه دشتاب ، گوشک و طرنگ برشمرد و افزود: خوشبختانه با تلاش و همت نیروهای نظامی و انتظامی ،میزان تلفات و آمار حوادث جاده ای در شهرستان در مقایسه با سالهای گذشته به زیر صفر رسیده است.
تعین تکلیف مجتمع بزرگ صنعتی فولاد و توجه به بخش صنعت شهرستان و حذف موانع پیشرفت از جمله دیگر مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.