سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار آمریکا به اتباعش درباره سفر به تونس

وزارت خارجه آمریکا به شهروندان این کشور در خصوص سفر به جنوب شرق تونس هشدار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، وزارت امور خارجه آمریکا به شهروندان آمریکایی درخصوص سفر به جنوب شرق تونس نزدیک مرز با لیبی هشدار داد؛ چرا که گروههای مرتبط با داعش، نیروهای امنیتی و اماکن گردشگری تونس را در این منطقه هدف قرار می دهند.  

در این هشدار از شهروندان آمریکایی خواسته شده است از سفر به نزدیک مرز لیبی یا مناطق کوهستانی غرب تونس خودداری کنند و در هر مکانی که گردشگران در تونس تردد دارند، مراقب باشند.   

این هشدار بسیار جدی تر از هشداری است که ماه گذشته در این خصوص صادر شد.   

وزارت امور خارجه آمریکا افزود از شهروندان آمریکایی درخواست می شود از حضور در تجمعات سیاسی، جمعیت انبوه و تظاهرات در تونس خودداری کنند و در خصوص احتمال ربوده شدن هوشیار باشند.   

در دو حمله بزرگی که تروریست‌ها سال گذشته در تونس انجام دادند، دهها خارجی کشته شدند.   

باجی قائد سبسی، رئیس جمهور تونس، 22 مارس بار دیگر حالت فوق العاده را در این کشور که پس از حملات سال گذشته اعمال شده بود تا 22 ژوئن تمدید کرد.   

وزارت امور خارجه آمریکا افزود :« مسافرانی که به فکر رفتن به مناطق داخل تونس هستند باید اوضاع و راههای محلی را در زمانی که برای این سفر برنامه ریزی می کنند بررسی کنند و به صورت ویژه باید از قبل با مقامات تونسی در خصوص سفر به جنوب و منطقه نظامی مشخص شده در جنوب این کشور هماهنگیهای لازم را انجام دهند.»   



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.