سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرم آباد؛

آمار مسافران نوروزی استان از مرز 90هزار نفر گذشت

آمار مسافران نوروزی آموزش و پرورش لرستان در 11روز نخست سال 95 ، از مرز 90هزار نفر گذشت

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم اباد به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان،مدیر کل آموزش و پرورش لرستان درحاشیه بازدید از مراکز اسکان مسافران نوروزی گفت : در 11روز نخست سال 95 آمار پذیرش و اسکام مسافران نوروزی در  ستاد اجرایی خدمات سفر آموزش و پرورش لرستان به 90هزارو 278 نفر رسید .

دکتر گودرز کریمی فر  با گرامیداشت روز 12فروردین گفت : در 12فروردین 1358 ثمره مبارزات ضد سلطنتی و طاغوتی و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ملت ایران به بار نشست و نظام جمهوری اسلامی ایران استقرار یافت.

وی خاطر نشان کرد : جمهوری اسلامی شکل نوینی از نظامهای حکومتی است که تلاش می کند با الهام از قوانین و تعالیم نجات بخش اسلام الگوی زندگی جدیدی درعرصه اجتماعی و سیاسی بشر امروزی ارائه دهد تا بر اساس آن نیازهای مادی و معنوی انسان توامان فراهم شود. 

کریمی فر تاکید کرد : به منظور تامین بستر مناسب برای خدمات رسانی مطلوب به مسافران نوروزی 10پایگاه در شهرهای لرستان راه اندازی شد و بیش از 2هزار کلاس درس در قالب بالغ بر 200آموزشگاه برای اسکان مهمانان نوروزی تجهیز شد .

وی ادامه داد : از ابتدای فعالیت این پایگاهها در 27اسفند سال گذشته تا به امروز 29هزارو 884خانوار در قالب 90هزارو 278نفر در این مراکز پذیرش شده اند .

کریمی فر در ادامه اظهار داشت : یک هزارو 501خانوار در قالب 4هزارو 447نفر از این مسافران در روز یازدهم فروردین پذیرش شده اند .

وی تاکید کرد : به منظور استمرار کیفی و کمی خدمات رسانی به مسافران، کارشناسان ستادی به طور مستمر ، محسوس و نامحسوس مدارس و مراکز اسکان را مورد بارزسی و نظارت قرار می دهند تا از خدمات ارائه شده مطمئن شوند . 

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.