سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

برگزاری برنامه به مناسبت هفته زن در خوزستان

بیش از ۲ هزار برنامه ویزه بزرگداشت هفته زن در خوزستان برگزارشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان گفت: جهت گرامی داشت هفته زن برنامه هایی تدارک دیده شده و بالغ بر 2 هزار و 312 برنامه در سراسر استان اجرا می شود.

سیده فرانک موسوی سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان با بیان اینکه این برنامه ها از 11 تا 17 فروردین در استان اجرا می شوند، افزود: از جمله اهدافی که در هفته زن دنبال می شود، افزایش معرفت، ارتقای سطح فرهنگی زنان و آحاد جامعه، جایگاه و حقوق زن در اسلام، گسترش فرهنگ و سیره فاطمی، اصلاح نگرش ‌های مغایر اسلامی، مناسبات رفتاری در خانواده و جامعه نسبت به زن، تجلیل زن انعکاس فعالیت های زنان و تجلیل از زنان الگو و موفق و... است.

وی ارائه الگو از زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی حضرت زهرا(س) به نسل امروز، تبیین جایگاه و حقوق زن و خانواده در اسلام، تبیین جایگاه زن و نقش زنان در جمهوری اسلامی و تحولات تاریخی و اجتماعی، توصیف نقش زنان در عرصه‌ های مختلف و... را از دیگر رویکردهای محتوایی برنامه ‌های هفته زن دانست.

سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان گفت: تحقق و تعمیق باورهای دینی در قشر زنان و دختران جوان، پیشگیری از آسیب ‌های اجتماعی در حوزه زنان و خانواده، تحقق سیاست ‌های افزایش‌ جمعیت، ارتقای سطح سلامت، بهداشت و ورزش زنان و دختران، اشتغالزایی زنان خودسرپرست و بدسرپرست و... از جمله این محورهاست.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.