سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

برگزاری جشنواره عشایری در دزفول

جشنواره عشایری دزفول برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛سرپرست اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری دزفول گفت: با هدف پذیرای و معرفی فرهنگ بومی شهروندان در ایام تعطیلات سال نو به مسافران و میهمانان نوروزی شهرستان جشنواره عشایری دزفول برگزار می شود.

یعقوب زلقی افزود: دزفول دارای جذابیت‌های فرهنگی و طبیعی فراوانی بوده و همین امر باعث استقبال و حضور گسترده گردشگران و مسافران نوروزی در این شهرستان شده است.

وی گفت: امسال و با توجه به تردد و حضور گسترده کاروان‌ها و زائران سرزمین نور و هم‌چنین مسافران و میهمانان نوروزی خدمات اسکان و حضور هر چه بهتر مسافران در شهرستان به نحوی مطلوب پیش بینی و آماده‌سازی شده است.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دزفول افزود: یکی از این برنامه‌ها جشنواره عشایر است که با هدف پذیرای و معرفی فرهنگ بومی شهروندان در ایام تعطیلات سال نو به مسافران و میهمانان نوروزی شهرستان برگزار می‌شود.

زلقی گفت: بخش شهیون، شمس آباد، سردشت، روستای پامنار، محوطه جندی شاپور، چهارراه آوج برای برگزاری این جشنواره در تعطیلات سال نو پیش بینی شده است.

وی افزود: از ابتدای تعطیلات سال نو بیش از 500 هزار گردشگر از شهرهای مختلف کشور وارد دزفول شده است و از جذابیت‌های فرهنگی و طبیعی این شهرستان بازدید کرده‌اند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.