سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هر 3 تیم ایرانی یک کشور را به عنوان میزبان انتخاب می کنند

عباسی: عمان شرایط میزبانی ما را پذیرفته است

مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: از میان کشورهای عمان، ازبکستان و امارات، احتمال میزبانی عمان بیشتر است.

سعید عباسی مدیر عامل تراکتورسازی تبریز در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان جلسه‌ای با اعضای وزارت امور خارجه معاون وزیر در آخرین پنجشنبه سال برگزار کردیم قرار بر این شد که از میان سه کشور ازبکستان، امارات و عمان یکی را به عنوان میزبان نمایندگان باشگاه‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا انتخاب کنیم. از آنجایی که می‌خواستیم تلاش کنیم هزینه‌ها را کاهش دهیم با دو باشگاه ذوب آهن و سپاهان اصفهان به توافق رسیدیم که یک کشور را به عنوان میزبان سه نماینده کشورمان انتخاب کنیم.
 
وی در خصوص حمایت مالی فدراسیون اظهار داشت: ما از فدراسیون ناراحتیم چرا که همیشه در شرایط سخت مالی ما را تنها گذاشتند و پایشان را کنار کشیدند. الآن هم که نزدیک انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال است و طبیعتاً اقدام مثبتی از سوی فدراسیون فوتبال دیده نمی‌شود.
 
وی تصریح کرد: ای اف سی به باشگاه‌های ایرانی اعلام کرده که باشگاه‌های ایرانی خودشان باید به طور مستقل کشوری را به عنوان میزبان  برای برگزاری مسابقاتشان انتخاب کنند.
 
وی اضافه کرد: ما از بین سه گزینه ازبکستان و عمان، امارات  ،  شرایط ازبکستان را هم بررسی کردیم چون ازبکستان به لحاظ آب و هوایی شرایطش به ایران نزدیک‌تر بود اما از آنجایی که زمانی که تراکتور و سپاهان به عنوان مهمان بازی می‌کردند ذوب آهن اصفهان باید بحث میزبانی را دنبال می‌کرد و ما نمی‌خواستیم که این اتفاق بیفتد.
 
در خصوص کشور امارات که رایزنی‌های خوبی هم انجام دادیم نتوانستیم بر سر برخی از مسائل به توافق برسیم. اما کشور عمان خیلی از شرایط ما را پذیرفت و فدراسیون فوتبال عمان کتباً برای فدراسیون فوتبال ایران نامه زده و شخص اسدی روی نامه‌ای که فدراسیون فوتبال عمان زده برایمان نامه‌ای ارسال کرده که نشان می‌دهد عمان آمادگی خود را اعلام کرده است.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.