سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

ديدار اسقف اعظم ارامنه با استاندار اصفهان

اسقف اعظم ارامنه جنوب ايران و شوراي خليفه گري ارامنه با استاندار اصفهان ديدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،استاندار اصفهان در ديدار نوروزي اسقف اعظم ارامنه و اعضاي شوراي خليفه گري ارامنه اصفهان و جنوب ايران با ايشان ضمن تبريك سال نو اظهار داشت: نوروز عيدي باستاني است و رويدادي زيبا و نيكو است كه اسلام نيز بر آن صحه گذاشته است.

رسول زرگرپور گفت: خوشحاليم كه دنيا به سمتي حركت مي كند كه تأثير گذاري اديان الهي در حال افزايش است و اميدواريم كه اثرگذاري آن نيز بيشتر شود.

وي فرجام برجام و برگزاري انتخاباتي با شكوه و با حضور حداكثري مردم را از رويدادهاي خوب و مهم سال ۹۴ برشمرد و گفت: برگزاري انتخابات كار بزرگي بود و يكي از سالم ترين انتخاباتها در طول سالهاي گذشته در اسفند ۹۴ رقم خورد.

زرگرپور با اشاره به اينكه افزايش چشمگير مسافران نوروزي در استان دلگرم كننده است تصریح کرد: انفجار در لاهور پاكستان موجب تأثر خاطر همه ي مردم مسلمان دنيا شد و اميدواريم كه سال جديد سالي همراه با صلح و دوستي در همه ي دنيا باشد.

اسقف اعظم ارامنه نيز در اين ديدار شركت پيروان اديان توحيدي در مراسم هاي ملي و مذهبي يكديگر را نشان از علاقه و احترام اديان به يكديگر برشمرد.

وی افزود: در گذر سالها آنچه اهميت دارد ايجاد تحول در انسانها است و اميدواريم همانگونه كه شادي و نشاط را در چهره ي مردم نظاره گر هستيم ، صلح و دوستي در تمام دنيا برقرار گردد.



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.