سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

استانداری سازی آزمایشگاه مرجع آبفا

استانداردسازی آزمایشگاه مرجع آبفا در مازندران100 میلیون تومان هزینه داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، معاون بهره‌ برداری شرکت آبفا شهری مازندران با بیان اینکه آزمایشگاه مرجع در تصفیه خانه‌فاضلاب ساری مستقر است گفت: برای استانداردسازی آزمایشگاه مرجع این شرکت در مازندران 100 میلیون تومان اعتبار هزینه شد.

محمدرضا محمودی افزود : این آزمایشگاه با هدف دسترسی به خدمات آزمایشگاهی با کیفیت مطلوب در راستای استفاده بهینه از منابع، امکانات، جلوگیری از انجام فعالیت‌های موازی و اتلاف سرمایه‌ها از ادغام آزمایشگاه مرکز استان و رفرانس تشکیل می‌شود.

وی گفت: مهم‌ترین برنامه آزمایشگاه مرجع آمادگی دریافت گواهینامه‌های معتبر ایزو و مدیریت کیفیت است.

وی افزود : در این راستا آزمایشگاه مرجع آبفا شهری مازندران برای نهادینه کردن برنامه‌های دقیق کنترلی و پایش موثر سیستم آبرسانی از طریق تولید داده‌های کیفی با دقت و صحت بالا اقدام به دریافت گواهینامه ISO17025 کرده است.

وی ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی شامل آزمایش‌های میکروبی، بیولوژی، فیزیکی، شیمیایی و ریزآلاینده آلی، ایجاد نظم و ساماندهی فعالیت‌های آزمایشگاهی، یکسان‌سازی و کاهش اعمال سلیقه، پیگیری ایجاد زمینه برای اعتبارسنجی آزمایشگاه، اعتماد 100 درصد به نتایج اندازه‌گیری، آزمون برای اجرای برنامه سلامت آب در سیستم آبرسانی شهرهای استان را از جمله برنامه‌های آزمایشگاه مرجع عنوان کرد.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.