سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

باز بودن محورهای ارتباطی خوزستان

همه محورهای ارتباطی خوزستان باز است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: با اقدامات انجام شده و حضور به موقع اکیپ‌های راهداری خوشبختانه در هیچ کدام از محورهای استان آبگرفتگی و انسداد نداشتیم.

محسن یوسفی با بیان اینکه در برخی از محورهای کوهستانی مانند لالی و اندیکا ریزش داشتیم که سریعا" جمع آوری شده و منجر به انسداد نشد، افزود: خوشبختانه با تلاش تمام دستگاه‌های مرتبط با راه از قبیل راهداری، اورژانس، هلال احمر، پلیس راه و ... در این ایام سوانح جاده‌ای و تلفات ناشی از این حوادث کاهش خوبی داشتند و نسبت به مدت مشابه در سال گذشته تلفات جاده‌ای حدود 50 درصد کاهش یافت.

وی گفت: بارش‌های اخیر موجب واردشدن خساراتی به برخی از محورهای کوهستانی و روستایی در استان شد و البته این خسارات جدی نیستند و اکنون در حال تعیین برآورد خسارات هستیم.

معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی خوزستان افزود: تاکنون تلفات جاده‌ای به گونه قابل ملاحظه‌ای کاهش یافته است و ان شاءالله با رعایت مقررات ایمنی توسط مردم، نتیجه اقدامات چندین ماهه ی تمام عوامل و دست اندرکاران بخش راه و دستگاه‌های مرتبط با آن که همان کاهش بیشتر سوانح و تلفات جاده‌ای است، محقق می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.