سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

بازدید بیش از80 هزارنفر از یادمان های دفاع مقدس

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه گفت: از ابتدای نوروز تاکنون بیش از 80 هزار نفر از یادمان‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه بازدید کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، علی یوسفی‌راد اظهار داشت: امسال شاهد حضور پرشورتر مسافران و گردشگران نوروزی در مناطق عملیاتی و زیارتگاه‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه نسبت به سالهای گذشته بوده‌ایم.

یوسفی راد با اشاره به برنامه ریزی در راستای اسکان و راهنمایی مطلوب بازدیدکنندگان گفت: افراد در قالب کاروان‌های راهیان نور و یا به صورت فردی و خانوادگی و خودجوش از این زیارتگاه‌ها در سطح استان بازدید می‌کنند.

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه یادمان مرصاد را پربازدیدکننده ترین یادمان استان کرمانشاه در نوروز امسال دانست و افزود: زیارتگاه‌های شهدای پاوه، شهدای بازی دراز، شهید بهشتی قصرشیرین، مطلع الفجر و پادگان ابوذر سرپل ذهاب و... نیز آماده بازدید علاقمندان هستند.

وی با بیان اینکه نوروز سال گذشته شاهد حضور حدود 150 هزار نفر در یادمان‌ها و مناطق عملیاتی استان بودیم، گفت: پپیش بینی می‌شود تا پایان تعطیلات نوروزی امسال تعداد بازدیدکنندگان به بیشتر از تعداد سال گذشته برسد.

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه  استان کرمانشاه هشت سال درگیر مستقیم جنگ با عراق بود، گفت: این استان 9800 شهید تقدیم اسلام و نظام کرده و پتانسیل های زیادی در حوزه راهیان نور دارد.

یوسفی‌راد در ادامه با بیان اینکه اعزام کاروان‌های راهیان نور به صورت خانوادگی در ایام نوروز از 27 اسفندماه آغاز شده و تا 15 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.