سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرگان؛

برگزاری اولین المپیاد ورزش گلستان در اردیبهشت 95

اولین المپیاد ورزش گلستان اردیبهشت برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت : اولین المپیاد ورزش استان با هدف کشف استعدادهای جدید و زمینه سازی برای پرورش و معرفی آن ها به تیم ها و مربیان حرفه ای، اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

بهمن طیبی افزود: در این المپیاد بزرگ، ورزشکاران رده سنی نوجوانان در رشته های گوناگون با یکدیگر مسابقه می دهند و همه رقابت های برگزار شده به طور کامل توسط مربیان استعدادیاب رصد خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات و برنامه های بلندمدت ورزش گلستان، اجرای طرح بزرگ استعدادیابی با هدف شناسایی چهره های جدید دارای قابلیت ورود به ورزش حرفه ای است.
طیبی اضافه کرد: در این طرح، مربیان استعدادیاب با حضور در مدارس، ورزشکاران نخبه را شناسایی و آن ها را برای ادامه حضور در ورزش حرفه ای به مربیان کار بلد و متخصص معرفی می کنند.

وی گفت: برگزاری المیپاد ورزش استان، یکی از مراحل اجرای طرح استعدادیابی است که در آن ورزشکاران شناسایی شده توان فنی و قابلیت های خود را به معرض نمایش می گذارند.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان بیان کرد: المپیاد ورزش استان به مدت یک هفته برگزار می شود و هر کدام از شهرهای استان میزبان یکی از رشته های ورزشی خواهد بود.





انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.